Za pomocą billboardów reklamowała się w Szczecinie już m.in. Gdynia, Kraków czy Poznań. W przyszłym roku także Szczecin za pomocą dużych reklam stojących przy drogach wyjazdowych chce zachęcić turystów do przyjazdu do naszego miasta.
Wydział promocji zamierza promować nasze miasto w Warszawie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie, Poznaniu i Bydgoszczy. Dlaczego nie w Krakowie?
- Bo wybieramy tylko miasta, które są najbliżej Szczecina - mówi Szymon Świtała z biura prasowego Urzędu Miejskiego. - Kraków jest za daleko.
Billboardy mają się pojawić z okazji 40-lecia "Kontrapunktu" lub bez okazji. Plakatu na razie nie ustalono. Być może będzie to hasło "Szczecin z wiatrem w żaglach", którego autorką jest Iwona Rydzowska. To hasło wygrało konkurs organizowany przez redakcję "Głosu Szczecińskiego" i urząd miejski.
Na razie nikt nie potrafi podać kosztów billboardowej promocji miasta.