Szczecin na billboardach

gap, 9 listopada 2004 r.
W siedmiu miastach Polski mają stanąć reklamy promujące Szczecin.

Za pomocą billboardów reklamowała się w Szczecinie już m.in. Gdynia, Kraków czy Poznań. W przyszłym roku także Szczecin za pomocą dużych reklam stojących przy drogach wyjazdowych chce zachęcić turystów do przyjazdu do naszego miasta.

Wydział promocji zamierza promować nasze miasto w Warszawie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie, Poznaniu i Bydgoszczy. Dlaczego nie w Krakowie?

- Bo wybieramy tylko miasta, które są najbliżej Szczecina - mówi Szymon Świtała z biura prasowego Urzędu Miejskiego. - Kraków jest za daleko.

Billboardy mają się pojawić z okazji 40-lecia "Kontrapunktu" lub bez okazji. Plakatu na razie nie ustalono. Być może będzie to hasło "Szczecin z wiatrem w żaglach", którego autorką jest Iwona Rydzowska. To hasło wygrało konkurs organizowany przez redakcję "Głosu Szczecińskiego" i urząd miejski.

Na razie nikt nie potrafi podać kosztów billboardowej promocji miasta.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie