Postacie zwierzątek mają zwrócić uwagę najmłodszych. W projekcie chodzi o pobudzanie kreatywności. Każde opakowanie składa się z tułowia i głowy zwierzaka, kupując różne warianty opakowania dzieci mogą puścić wodze fantazji i tworzyć własne hybrydy. Ma to zachęcić dzieci do zażywania witamin i nabywania zdrowych nawyków.
Zabawa, rozrywka i rozwijanie kreatywności dzieci. Z każdym kolejnym nabytym opakowaniem zwiększa się szansa kombinacji na mieszanie zwierzątek.
Do konkursu w drugim etapie wyłoniono 16 prac w trzech kategoriach: „Wrażenie”, „Funkcjonalność i Forma” oraz „Szata Graficzna”. Ocenie podlegały walory wizualne, technologiczne i praktyczne.
Jury wystąpiło w składzie: Pani Anna Dudkiewicz, redaktor Magazynu "Swiat Druku", Pani Beata Wielgat, przedstawicielka redakcji magazynów "Poligrafika" i "Opakowanie" oraz Pani Katarzyna Sordyl, Product Manager w firmie GRANPACK SP. z o.o. - Złoty Sponsor Konkursu.
ZOBACZ TEŻ:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?