reklama

START.UP.PRESS: poznaj ośmiu laureatów. Aukcja Pracy czyli licytuj lepsze wynagrodzenie!

Zbigniew Biskupski AIPZaktualizowano 
Smart55, WoshWosh i Wavy zwyciężyły w konkursie start.up.press organizowanym przez Grupę Polska Press. Laureatów poznaliśmy 4 czerwca podczas gali finałowej na Polishopa Design Thinking Conference w Bydgoszczy. Aukcja Pracy, Well Done, Yummy!, Webwawe oraz Vitame to pozostali Finaliści. W cyklu ośmiu artykułów przedstawiamy kolejno najlepsze spółki starupowe 2018. W gronie finalistów znalazła się Aukacja Pracy, portal, za pośrednictwem którego można "wylicytować" l korzystniejsza warunki pracy.

Aukcja-pracy.pl to portal, na którym pracownik może dać się podkupić lepszemu pracodawcy za większe pieniądze. Przedsiębiorcy mogą natomiast przejąć najlepszych pracowników od swojej konkurencji.

Działa to w ten sposób, że pracownik publikuje za darmo swój profil, który przypomina tradycyjne CV, ale z tą różnicą, że jest anonimowy. Nie podaje on swojego nazwiska i nazwy firmy, w której obecnie pracuje za to sugerowaną stawkę za jaką gotowy jest zmienić pracę. Anonimowy profil kandydata wyświetlany jest na portalu publicznie tak, że każdy może go obejrzeć, ale jednocześnie chroni prywatność nie ujawniając danych osobowych i kontaktowych pracownika. Pracodawca ma możliwość przeglądania wszystkich profili kandydatów bez konieczności zakładania konta i ponoszenia opłat. Gdy zainteresuje go konkretna osoba może złożyć jej ofertę pracy przedstawiając warunki i stawkę jaką proponuje.

- Pracownik za naszym pośrednictwem otrzymuje taką ofertę i decyduje czy jest nią zainteresowany. Korzystanie z serwisu i dalszy proces rekrutacji jest dla pracowników całkowicie darmowy. Pracodawcy ponoszą opłatę za możliwość skontaktowania się i spotkania z kandydatem, który zainteresował się ich ofertą. Każda firma może jednak wypróbować ten sposób rekrutacji całkowicie za darmo pozyskując pierwszego pracownika z bazy bez żadnych opłat. Aukcja pracy to pierwszy na świecie portal, który kojarzy w sposób anonimowy pracownika z pracodawcą wyjaśnia Damian Migda współzałożyciel portalu.

Kandydaci rejestrując się mają gwarancję, że ich obecny szef nie dowie się, że szukają lepszej pracy, dzięki temu chętnie publikują informacje o sobie.

- Rozwiązujemy problemy na rynku pracy w sposób inny niż wszyscy, łącząc pracownika i pracodawcę w zupełnie inny nowy sposób, Dzięki temu docieramy do pracowników do których inni dotrzeć nie potrafią. W naszej bazie rejestrują się również osoby, które nie szukają aktywnie pracy i nie mają czasu na śledzenie ogłoszeń i wysyłanie aplikacji oddzielnie każdemu pracodawcy. Są to jednak osoby, które chętnie zmieniłyby pracę, gdyby ktoś zaproponował im wyższą stawkę niż mają obecnie. Oszczędzamy czas zarówno pracodawcy jak i pracownika, który zwykle zmarnowany jest na ich wspólne spotkania, gdyż nie znają swoich oczekiwań finansowych.

START.UP.PRESS: poznaj ośmiu laureatów. Aukcja Pracy czyli licytuj lepsze wynagrodzenie!
Aukcja Pracy

Start up przeznaczony jest dla szerokiego grona odbiorców. Budowany jest na zasadzie obopólnych korzyści: dla pracownika, aby otrzymał lepiej płatną pracę i dla pracodawcy, aby pozyskał najlepszych pracowników z rynku. Przenosimy usługi headhuntera do świata online, oferując je w cenie kilkadziesiąt razy mniejszej niż tradycyjny headhunter. Otwieramy rynek headhuntingu również na pracowników fizycznych, gdzie dotychczas usługi takie zarezerwowane były dla kadry wysokiego szczebla. Dzięki nam pracodawca może pozyskać w ten sposób: spawacza, murarza czy kierowcę ciężarówki. Choć działamy na rynku dopiero od niespełna 3 miesięcy możemy powiedzieć, że pomysł się sprawdził. Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony pracowników, którzy bardzo chętnie rejestrują się w bazie. Są już pierwsze osoby, które znalazły hojniejszego szefa w ten sposób. Ale to dopiero początek, chcemy zrewolucjonizować sposób w jaki pracownicy nie tylko w Polsce, będą szukać pracodawcy, a firmy pracowników.

- Zamierzamy być pierwszym wyborem pracownika w drodze po nową lepszą pracę. Zamierzamy szybko budować swoją rozpoznawalność i pozycję na rynku. Aby tego dokonać potrzebujemy inwestora strategicznego, który zapewni nam szersze finansowanie działań promocyjnych i rozwojowych – mówi Damian Migda. - Start.up.press pozwolił nam zaprezentować nasz projekt szerokiemu gronu odbiorców. Podczas konkursu mieliśmy możliwość uczestniczenia w warsztatach mentorskich, z udziałem osób, które odniosły wielkie sukcesy w budowaniu swoich start-upów. Możliwość czerpania z ich wiedzy była bardzo inspirująca. Pozwoliło nam to zweryfikować nasz pomysł i model biznesowy oraz jeszcze lepiej go dopracować. Spotkania z ekspertami pozwoliły dostrzec nam jeszcze lepiej nasze mocne i słabe strony, dlatego możemy śmiało polecić, każdemu start-upowi udział w tym konkursie.

O konkursie

start.up.press to konkurs na najlepszy startup lub pomysł na biznes. To forum wiedzy, inspiracji i networkingu. Celem projektu jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców i ich startupów wykorzystujących nowe technologie i media. Organizatorami konkursu są Polska Press Grupa oraz serwis strefabiznesu.pl.
Konkurs start.up.press skierowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą startupy oraz do osób, które myślą o wystartowaniu z własną firmą. Polska Press, organizator konkursu, chce wspierać przedsiębiorczość i młode, polskie biznesy przekazując im wiedzę i narzędzia niezbędne do założenia i funkcjonowania własnej firmy.
Zdobywca I miejsca otrzymał nagrodę w postaci kampanii medialnej w mediach Polska Press Grupy o wartości 70.000 zł netto, II miejsca - 50 tys. zł, III miejsca - 30 tys. zł. Dodatkowo finaliści otrzymali: wsparcie mentorskie ekspertów z Polska Press, usługę doradztwa od SpeedUp Venture Capital Group oraz usługę doradztwa w zakresie planowania kampanii.

Poznaj wszystkich zwycięzców, klikając w tekst

WAVY czyli na bezpieczeństwie można także zarabiać

100 mln euro z Funduszy Norweskich na rozwój innowacji

Wideo

Materiał oryginalny: START.UP.PRESS: poznaj ośmiu laureatów. Aukcja Pracy czyli licytuj lepsze wynagrodzenie! - Strefa Biznesu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3