O ulicach Modrej i Koralowej pisaliśmy wielokrotnie. Na jej stan skarżą się piesi i kierowcy. W czasie deszczu ulica jest prawie cała pod wodą. Wszędzie są wielkie kałuże, a studzienki nie odbierają nadmiaru wody. Piesi chodzą poboczem, bo w większości miejsc nie ma chodników.
- Stan nawierzchni jest katastrofalny - mówią mieszkańcy. - A tędy codziennie jeździ mnóstwo samochodów i autobusów. Kierowcy masowo skarżą się, że po drogach Bezrzecza nie da się bezpiecznie jeździć. - Niestety, stan drogi dojazdowej, a dokładnie ulicy Modrej i Koralowej, pozostawia wiele do życzenia. Wręcz nie da się tędy przejechać bez slalomu, jeśli chce się uniknąć uszkodzenia podwozia samochodu - zauważa jeden z nich . - W mojej ocenie jest to jedna z najgorszych dróg w Szczecinie. Warto również zwrócić uwagę na stan chodników (m.in. na wysokości sklepu Lidl, przystanek autobusowy).
ZOBACZ TEŻ:
Nareszcie ten widok przejdzie do przeszłości. W ramach remontu zostanie poszerzona jezdnia, powstaną nowe chodniki i pasy rowerowe, zatoki autobusowe. Remont obejmie również instalacje podziemne: przebudowę kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Firmy zainteresowane udziałem w postępowaniu mogą składać oferty do 14 czerwca.
- Inwestycja powinna być zrealizowana w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Nadzór nad realizacją będzie sprawować spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. - mówi Piotr Zieliński, rzecznik prasowy Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Remont planowany jest już od lat, ale z roku na rok był odkładany. Jest szansa, że prace mogłyby ruszyć pod koniec tego roku - po zakończeniu budowy pętli przy ulicy Szafera oraz Węzła Głębokie.
24 miesiące, tyle ma potrwać przebudowa ulic na szczecińskim Bezrzeczu
ZOBACZ TEŻ:
Inwestycja obejmuje przebudowę ul. Modrej i Koralowej. W zakres prac wchodzi m.in:
- poszerzenie jezdni i wykonanie nowej konstrukcji jezdni;
- wykonanie pasów rowerowych;
- przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi;
- przebudowa zatok autobusowych;
- przebudowa i budowa chodników;
- przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych;
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z przebudową;
- wykonanie elementów stałej organizacji ruchu;
- budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej;
- budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
- budowa kanału technologicznego;
- przebudowa kolidującego uzbrojenia podziemnego i naziemnego;
- remont przepustu;
- zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego.
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?