Skatepark w Stargardzie już działa

(zek)
Stargardzka młodzież korzysta już z przebudowanego skateparku przy Młodzieżowym Domu Kultury.

Miasto musiało skatepark przebudować, bo wcześniej wykorzystywane tam urządzenia zostały zniszczone przez wandali.

Nowy skatepark to rozmaite betonowe podjazdy połączone w jedną całość. Młodzi stargardzianie już licznie się tam gromadzą.

Wideo

Komentarze 76

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

x
xD xD

powiem tak ;PP
ludzie na skateparku są SPOKO tylko trzeba je poznać!!!!!!!!
Skatepark jest do jeżdżenia a nie do GRANIA jakiś rolek !!!!!!!!!!!
rozumiem że ta dziewczyna miała jakieś marzenia !! a źle zrobiono !! ale NIE macie prawa mówić że to ćpuny !!!!!
dużo osób jest tam spoko!! a co z dziewczynami które jeżdżą też ćpunki ;\
po prostu MASAKRA
skatepark jest spoko a ludzie na nim jeszcze bardziej ;PP

q
qweater

I wszystko jasne Sportowcy wszelkiej maści mają sk8park, a aktorzy mają deski teatru. koniec, kropka.
A to że MDK wybudował.. myśłałem że miasto. b o i MDK do miasta należy, nie zapominajcie, sk8park nie jest prywatną własnością mdk.

w
whiteVty

Do Claudia : pierdo*lnij się w czoło. Żebyś się czasem nie zesrała z tym ze ona cierpi.. Napier***asz jedno i to samo. Ciągle tak piszesz a pewnie gówno Cie to obchodzi (jak i cała wasza MDKowską resztę)
Po 2. Regulamin jest od tego by go przestrzegać.
Po 3. Mało macie kur*a miejsca MDKi pieprzone ?!
Po 4. Na sk8parku sie jeździ na deskach, bmx, rolkach itp a nie na butach.
Po 5. GDYBY NIE WY, TAK KUR*A WY! NIE BYŁO BY CAŁEGO TEGO ZAJŚCIA, BYŁBY ŚWIĘTY SPOKÓJ.
DO Aśś - jesteście wszyscy siebie warci, ograniczeni, nietolerancyjni.
Aha. Ktoś jeszcze napisał że jazda na desce itp to jest jakach moda z usa?. Tak jak i aktorstwo, beczycie jak te stado baranów i robicie z siebie idiotów, tak jak my w Waszych oczach.
Ludzie zrozumcie że nie jeździmy dla szpanu itp, robimy to bo kochamy to robić. Tak jak Wy (ku*wa jego mać) grać. ( już nie wspominając o wpier***aniu sie na sk8park, i użalaniu się nad tym że koleżankę przejechali, bo stała lub biegła jak święta krowa myśląc o bożym świecie i pudełeczku kredek.)
PS. Ku*wa wasza mać.

a
aaaaaaaaaaaaaacccccccc

~spilberg~ jeżeli o mnie chodzi to troche jesteś wulgarny ;/ panuj nad sobą

K
Karolcia

hej
Nie jestem za bradzo obeznana, jeżeli chodzi o Stargard, więc może mógłby mi ktoś podać adres, albo chociaż okolice nowego skateparku.

Z góry dziękuję
s
spilberg
W dniu 15.04.2009 o 20:24, xP napisał:

szyscy pokolei WSZYSCY macie coś z głowami...Guwno cie to obchodzi conawet bys nie dal nam rady


zaj.ebie cie ty głupi cwelu bedziesz po kanałach ze szmatami biegać i drzeć morde BYĆĆĆĆ CZY NIE BYĆĆĆĆ ze mna bedzie bić czy nie bić
G
Gość
W dniu 28.05.2009 o 23:18, Gość napisał:

Po 1 nie przeżywaj tak, nie jestes na scenie, po 2 naucz sie pisac a po 3 wypier**laj Idzcie z tą swoja grupa smieszna do swojej Pani rezyser i pogadajcie o jej przezyciach. Pozdro



no włacha was mozna z daleka poznac
szkoda tylko ze na takie COŚ jest miejsce w naszym miescie jak stargard szczecinski
jak jest wam zle idzcie do swojej pani i sobie polaczcie nad tym ze nie jestescie chciani w tym miescie
jak i w zadnym innym byscie nie byli
G
Gość
W dniu 14.04.2009 o 12:56, Aktor napisał:

kto powiedział że jestem chrześcijaninem...!!! nie wierze w boga, aczkolwiek jako aktor jestem zobowiązany grac co mi karzą... a jeżeli mieli by mnie zabić za to że stanąłem w obronie koleżanki... to proszę bardzo, a jeżeli nie zabić to chodziarz obili by mi ryj i mimo wszystko wyszło by na nasze bo wiedziałem że stałem w słusznej sprawie. Dodam jeszcze że te wszystkie ćpuny miały w oczach coś takiego że bał sie ich cały zespół i nie trzeba być naukowcem żeby zauważyć że tym bmxiarzom brak jakiejkolwiek kultury i wychowania... ja sobie nie wyobrażam że jak ktoś mnie prosi bym coś zrobił ja mówię żeby ten ktoś spadał na drzewo...



Po 1 nie przeżywaj tak, nie jestes na scenie, po 2 naucz sie pisac a po 3 wypier**laj Idzcie z tą swoja grupa smieszna do swojej Pani rezyser i pogadajcie o jej przezyciach. Pozdro
T
Trzy Wiatry

ile jeszcze będziecie to wałkować???

żal

c
ckysqn
pozdrawiam:)
G
Gość
W dniu 16.04.2009 o 22:00, Banan Bmx napisał:

nie znam nikogo kto ze szkoly rezygnuje zeby isc jezdzic na skateparku przeciwnie niektorzy tylko moga jezdzic w weekendy ze wzgledu na szkole a to ze ktos jezdzi na rowerze czy tam na desce nie znaczy ze jest ogarniczony z pewnoscia jest wiele osob w naszym gronie ktorzy inteligencja i koltura cie przewyzszaja



przy tej inteligencji i kulturze , przydałaby się też znajomość polskiej ortografii...
...

Jesteście bez sensu...
Ciągniecie daaalej ten sam temat...
Żałosne....

m
mma

TEMAT ZAMKNIĘTY!

P
Pan Regulamin

Dla aktorzynów

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKATEPLAZY

- Warunkiem korzystania ze skateplazy jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego przestrzeganie.
- Skateplaza NIE jest placem zabaw.
- Korzystanie ze skateplazy odbywa się na własną odpowiedzialność.
- Za wypadki na terenie skateplazy wyłączną odpowiedzialność ponoszą korzystający. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność ponoszą ich prawni opiekunowie.
- Zaleca się używania ochraniaczy i kasku podczas korzystania ze skateplazy.
- Od osób korzystających ze skateplazy wymaga się ostrożnej i bezpiecznej jazdy.
- Osoby korzystające ze skateplazy zobowiązane są do stosownego, kulturalnego zachowywania.

Zabrania się:

- Nadmiernego woskowania elementów skateplazy (nasmaruj sobie deskę, rolki)
- Jazdy na rowerach innych niż bmx.
- Jazdy na hulajnogach
- Biegania po skateplazie, przeszkadzania osobom jeżdżącym
- Chodzenia po konstrukcjach, przebywania w strefie najazdów i zeskoków
- Wprowadzania psów
- Zaśmiecania terenu skateplazy

- Korzystający są proszeni o natychmiastowe zgłoszenie zarządzającemu skateplazą wszelkich uszkodzeń urządzeń skateplazy.

- Osoby przebywające na terenie skateplazy, które będą zakłócać porządek i utrudniać korzystanie z urządzeń innym osobom zostaną usunięte z obiektu.

Wiec nie wiem w czym problem !

Z
Zło
W dniu 14.04.2009 o 12:56, Aktor napisał:

kto powiedział że jestem chrześcijaninem...!!! nie wierze w boga, aczkolwiek jako aktor jestem zobowiązany grac co mi karzą... a jeżeli mieli by mnie zabić za to że stanąłem w obronie koleżanki... to proszę bardzo, a jeżeli nie zabić to chodziarz obili by mi ryj i mimo wszystko wyszło by na nasze bo wiedziałem że stałem w słusznej sprawie. Dodam jeszcze że te wszystkie ćpuny miały w oczach coś takiego że bał sie ich cały zespół i nie trzeba być naukowcem żeby zauważyć że tym bmxiarzom brak jakiejkolwiek kultury i wychowania... ja sobie nie wyobrażam że jak ktoś mnie prosi bym coś zrobił ja mówię żeby ten ktoś spadał na drzewo...



Skate Park jest do jeżdzenia a nie wystawiania sztuki ! ogarnij sie
Dodaj ogłoszenie