Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Remont w urzędzie. Przez kilka miesięcy sprawy załatwimy w dawnej filharmonii

Redakcja
Biura Obsługi Interesantów przejdzie w końcu generalny remont.
Biura Obsługi Interesantów przejdzie w końcu generalny remont.
Remont sali Biura Obsługi Interesantów potrwa 5 miesięcy. Na ten czas obsługa interesantów będzie przeniesiona do pomieszczeń po filharmonii. Początek prac planowany jest na za miesiąc.

Po blisko 20 latach największa sala urzędu - sala nr 62 Biura Obsługi Interesantów przejdzie w końcu generalny remont. Dziennie swoje sprawy w BOI załatwia ponad 2000 mieszkańców. W ramach remontu wykonanych zostanie szereg prac, które z jednej strony poprawią warunki dla osób załatwiających swoje sprawy związane np. z wymianą dowodu, meldunkiem, rejestracją pojazdów itp., a z drugiej strony unowocześnią i usprawnią obsługę interesantów przez urzędników.

W ramach remontu sali BOI, której powierzchnia wynosi prawie 600 m2 zostaną wykonane:
- prace związane z wymianą instalacji wentylacyjnej oraz klimatyzacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, teleinformatycznej.
- prace posadzkowe.
- prace wykończeniowe (malowanie ścian, montaż sufitów podwieszanych).
- prace związane z poprawą bezpieczeństwa pożarowego.
- wymiana wyposażenia meblowego.
- modernizacja systemu kolejkowego.

Remont sali wiąże się także z nowościami dla interesantów:
- przewidywany jest montaż terminali płatniczych na stanowiskach obsługi interesantów.
- udogodnienia dla niepełnosprawnych. 6 stanowisk do obsługi osób niepełnosprawnych. Instalacja powiększalnika stacjonarnego z wbudowanym systemem rozpoznającym tekst i funkcją mowy dla osób słabo widzących.
- stanowisko komputerowe dla mieszkańców przy centralnej informacji.
- modernizacja systemu kolejkowego. System będzie bardziej elastyczny, pozwoli na nowocześniejsze prezentowanie informacji wyświetlanych dla interesantów. Obecnie działające wyświetlacze mają ograniczone możliwości. Wyświetlają tylko 4 znaki (litera i 3 cyfry), natomiast na nowych będzie można w dowolny sposób projektować wyświetlane informacje.
- telebimy. Podstawą informacji dla interesantów o stanie kolejek i aktualnie przywoływanych biletach będą komunikaty i serwisy wyświetlane na telebimach. Będą mogły np. pojawić się strzałki wskazujące kierunek, gdzie znajduje się stanowisko obsługi, do którego przywoływany jest dany numer, a grupy załatwianych spraw będą mogły być zróżnicowane kolorystycznie. Aktualnie przywoływany bilet będzie mógł być widoczny na całym ekranie telebimu przez kilka sekund.
- telebimy będą umieszczone przy głównym wejściu na salę oraz na środku sali, co sprawi, że informacje te będą jednakowo widoczne dla wszystkich oczekujących. Obecnie interesanci, którzy oczekują np. na obsługę do rejestracji pojazdów nie widzą wyświetlanych numerów do dowodów osobistych.
- remont sali poprawi warunki interesantów, ale także osób pracujących w sali. Obecnie klimatyzacja nie obejmuje zasięgiem całej sali powodując przegrzanie powietrza w narożnikach oraz w miejscach zlokalizowanych bezpośrednio pod źródłem nawiewu.

W tym momencie miasto szuka wykonawcy remontu sali BOI. Ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane na początku marca. Zainteresowane firmy mają czas na składanie swoich ofert do piątku tj. 20 marca br. Termin wykonania prac to 5 miesięcy od momentu przekazania sali do remontu.

Przeniesienie sali BOI do pomieszczeń filharmonii.

Obsługa będzie się odbywała w pomieszczeniach po filharmonii na I piętrze w sali filharmonicznej i foyer. Będzie przebiegała jak dotychczas, w godzinach 7.30-16.00. z wykorzystaniem systemu przywoławczego.
W tymczasowej lokalizacji Biura będzie uruchomiona kasa, w której interesanci będą mogli dokonać opłat gotówką. Osoby, które będą chciały dokonać opłat kartą, zrobią to w kasach banku ulokowanych w prawym skrzydle urzędu, w swoim stałym miejscu (bank nie zmienia lokalizacji na czas remontu sali).

Planowane terminy przeprowadzek. Z powodów organizacyjnych i logistycznych przeprowadzki będą trwały przez całe dwa weekendy od piątku od godz. 16.00. do poniedziałku rano. Planowane weekendy przeprowadzek:

17-19 kwietnia 2015 - przenosiny 29 stanowisk w tym: komunikacja, kancelaria, informacja.
24-26 kwietnia 2015 - przenosiny 20 stanowisk w tym: dowody osobiste, meldunki, delegatury.

Ważne informacje dla mieszkańców.

W poniedziałek 20 kwietnia pierwsze zmiany dla mieszkańców. Część spraw już przejmie sala filharmonii. Od godziny 10.00. będzie można tam załatwić sprawy związane z rejestracja pojazdów i prawem jazdy. Wszystkie pozostałe sprawy nadal załatwiane będą standardowo od godz. 7.30 w sali 62 BOI (prawe skrzydło urzędu).

Od poniedziałku 27 kwietnia funkcje sali 62 BOI przejmuje w całości sala filharmonii. Wszystkie sprawy będzie można załatwić od godziny 10.00.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński