Remont torowiska na ul. Krzywoustego w Szczecinie. Jak idą prace? [ZDJĘCIA]

Karolina NowakZaktualizowano 
Wykonana już została jego konstrukcja, trwa osadzanie i przytwierdzanie szyn w korycie z płyt prefabrykowanych. Prace idą zgodnie z harmonogramem.

Nowe torowisko na ulicy Krzywoustego nabiera kształtu. Wykonana już została jego konstrukcja, trwa osadzanie i przytwierdzanie szyn w korycie z płyt prefabrykowanych. Prace idą zgodnie z harmonogramem.

ZOBACZ TEŻ:

Prace związane z remontem torowiska z ulicy Krzywoustego przebiegają sprawnie. Widać już szyny, które osadzane są w korycie. Rozpoczną się również roboty drogowe, czyli wykonanie podbudowy w rejonie płyt.

Remont torowiska na ul. Krzywoustego i Bohaterów Warszawy w ...

Przypominamy, że remontu wymagała konstrukcja torowiska, która uległa zniszczeniu, ze względu na duży ruch kołowy. W związku z tym, pracami objętych zostało około 150 metrów toru wraz z jego zabudową drogową w minimalnym, niezbędnym zakresie oraz odwodnienie. Roboty są prowadzone pomiędzy przejściami dla pieszych przez ul. Bolesława Krzywoustego i al. Bohaterów Warszawy.

Celem remontu jest przywrócenie wartości eksploatacyjnej torowiska oraz wykonanie robót naprawczych w strefie okołoszynowej. Dodatkowo, aby zwiększyć komfort okolicznych mieszkańców płyty przejazdowe ułożone zostaną na wibroizolacyjnej macie ze spienionego poliuretanu. Maty antywibracyjne wytłumią drgania i hałasy. Z uwagi na bliską zabudowę mieszkalną na skrzyżowaniu ul. Krzywoustego i al. Bohaterów Warszawy, maty zostaną zabudowane na całym odcinku objętym zadaniem. Zamontowane zostaną także smarownice torowe.

ZOBACZ TEŻ:

Zakres robót torowo-drogowych obejmie:

  • całkowitą rozbiórkę istniejących torów tramwajowych i innych elementów nawierzchni tramwajowej;
  • wykonanie nowej konstrukcji podbudowy torów tramwajowych;
  • montaż torów tramwajowych w technologii ciągłego, sprężystego podparcia w korycie prefabrykowanych żelbetowych płyt tunelowych z użyciem żywic poliuretanowych;
  • montaż skrzynek odwadniających i innych elementów wyposażenia torów;
  • wykonanie nawierzchni torowiska.

Umowa została podpisana z firmą NIWA Szczecin Sp. z o.o. na kwotę 2 757 370,91 brutto. Roboty mają zakończyć się do 31 sierpnia.

SKM w Szczecinie. Zobacz, jak będziesz mieć blisko do stacji [MAPY]

Szczecińskie inwestycje drogowe w 2019 roku. Sprawdź, co się...

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 5

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2019-08-09T10:45:27 02:00, Gość:

Taki remont można przeprowadzić w tydzień, jak pokazują dostępne w internecie filmy.

Daj, przyjacielu, link do takiego filmu.

G
Gość

dlaczego nie zrobiono odejścia w kierunku gumieniec. a taka była okazja zrobić jeszcze z 20 metrów toru. nie popisali się. lipa.

G
Gość

Te płyty prefabrykowane pozapadają się w miesiąc po oddaniu do użytku. Nie można było zalać betonem i na koniec asfaltem jak na Bramie Portowej.

G
Gość

Taki remont można przeprowadzić w tydzień, jak pokazują dostępne w internecie filmy.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3