Reklama "ucieka" do internetu

Redakcja
Jak wiadomo, kryzys gospodarczy negatywnie wpływa na budżety niemal wszystkich branż. Nie inaczej jest w przypadku reklamy.

Z danych zebranych z konferencji eMetrics Marketing Optimization Summit wynika, że budżety ponad 54 procent marketerów z całego świata zostały obcięte na skutek recesji, a tylko nieco ponad 6 procent ma więcej pieniędzy na reklamę.

W tak trudnych czasach coraz więcej marketerów zaczyna korzystać z reklamy w internecie. Ponad 90 procent badanych stwierdziło, że zwiększy lub utrzyma na tym samym poziomie swoje wydatki na reklamę w poczcie e-mail, a ponad 83 procent powiedziało to samo o płatnych reklamach w internetowych wyszukiwarkach.

Również inne badania pokazują, że marketerzy coraz częściej kierują się do internetu. Przykładowo z przeprowadzonego w ubiegłym roku badania przez firmę McKinsey & Company wynika, że 55 procent marketerów planuje obciąć wydatki na media tradycyjne i przenieść je na aktywność online.
Laura Desmond z grupy Starcom MediaVest prognozuje nawet, że branża reklamowa zmierza w kierunku "świata 50%-50%", gdzie połowa wydatków będzie przeznaczana na kampanie internetowe.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie