Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pułapki Czarnego Piątku. O czym warto pamiętać robiąc zakupy

Bogna Skarul
Bogna Skarul
Piątek 29 listopada wielu z nas spędzi sporo czasu w sklepach, a w poniedziałek 2 grudnia przy komputerze. Dlaczego? Bo właśnie na ten piątek sklepy stacjonarne przygotowały obniżki cen towaru - Black Friday, a na poniedziałek 2 grudnia przypada Cyber Monday. To dni szaleństwa zakupowego. Na co jednak powinniśmy uważać i jak się przygotować do tych zakupów? Co radzą specjaliści od wyprzedażowych zakupów?

BLACK FRIDAY W SZCZECINIE

Planujesz kupić bluzkę, sukienkę i spodnie w Czarny Piątek? Umówiłaś się już z koleżanką, że 29 listopada zamiast pójść do kina, pójdziecie raczej do galerii handlowych na zakupy?

Zobacz na co radzą ci zwrócić uwagę specjaliści od różnych promocji w sklepach.

ZOBACZ TEŻ:

1. Przede wszystkim należy uważać na sztuczki sprzedawców. Bo oni wykorzystują nasza naiwność i czasem dopisują tylko słowo "promocja", by skusić nas na "tańsze" zakupy.

2. Trzeba uważać na zbyt duże obniżki, szczególnie jeśli te obniżki dotyczą specjalistycznego sprzętu.

3. Należy być szczególnie ostrożnym przy bankomatach przy wypłacaniu pieniędzy.

4. Trzeba zawsze porównywać ceny poszczególnych produktów. Okazuje się, że ten sam produkt może różnić się wartością nie tylko w kontekście różnych marek, ale również w tym samym sklepie.

5. Warto sprawdzić, czy cena produktu w stacjonarnym salonie równa się tej, która jest w internecie.

ZOBACZ TEŻ:

7. Należy sprawdzić, czy pod nową ceną nie znajduje się stara, ale niższa cena. Niektóre sklepy w ten sposób robią wrażenie obniżki.

8. Zwrócić uwagę, czy cena przy kasie i na półce czasami się nie różni.

9. Sprawdzić, czy rzecz w zagranicznym sklepie internetowym jest także opłacalna (tańsza), gdy przyjdzie nam zapłacić za samą przesyłkę oraz cło i VAT. Wówczas ta cena znacznie wzrośnie.

10. Uwaga, niektóre sklepy zastrzegają sobie prawo do nie przyjmowania do reklamacji rzeczy, które zostały kupione w Czarny Piątek. Okazuje się jednak, że nie jest to zgodne z prawem. W ten dzień przysługuje takie samo prawo do reklamacji jak we wszystkie pozostałe.

11. Pamiętaj, że polskie prawo określa, że sprzedawca ma prawo ustalić swoje zasady w sklepie stacjonarnym. W związku z tym może nawet nie przyjmować zwrotów. Wszystko zależy od marki. Inaczej sprawa ma się w sklepach internetowych. Tu klient ma 14 dni na zwrot produktu, w każdym przypadku.

WIĘCEJ O BLACK FRIDAY. WYPRZEDAŻE W SZCZECINIE

ZOBACZ TEŻ:

Joanna Krupa

Joanna Krupa i modowy casting w Szczecinie. Tłumy ludzi w Ga...

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński