Główne zadania/odpowiedzialność:
- Prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów do klientów biznesowych i instytucjonalnych.
- Realizacja celów sprzedażowych oraz kluczowych wskaźników efektywnościowych.
- Raportowanie wyników i działań w systemie CRM
Wymagania stanowiskowe:
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call-Center
- Komunikatywność oraz umiejętność kształtowania właściwych relacji interpersonalnych zarówno w zespole jak i z klientami
- Znajomość technik sprzedaży stosowanych w telemarketingu.
Inne kluczowe wymagania dla stanowiska
- Orientacja na osiąganie stawianych celów.
- Wysoka odporność na stres
- Umiejętność samodzielnej realizacji powierzonych zadań.
- Umiejętność organizowania i planowania pracy zespołu oraz własnej.
Oferujemy:
Stabilną współpracę w ramach umowy zlecenia. Wynagrodzenie godzinowe plus system prowizyjny. Możliwość elastycznego kształtowania czasu pracy. Cykl szkoleń podnoszących kwalifikację zawodowe. Możliwość zbierania i budowania doświadczeń zawodowych.
Aplikacje maila prosimy wysyłać na adres: [email protected]
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?