Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pojawiły się nowe billboardy antyaborcyjne w Poznaniu. Szybko zostały przerobione. "Już mam dość życia w Polsce, a dopiero mam 11 tygodni"

Hubert Ossowski
Hubert Ossowski
„Mam 11 tygodni” i dziecko w łonie-sercu, otoczone słowem „życie” w różnych językach – to nowe billboardy antyaborcyjne, które pojawiły się na poznańskich ulicach. Grafiki pojawiają się na olbrzymich billboardach i mniejszych plakatach na przystankach autobusowych czy tramwajowych. Na reakcje przechodniów nie trzeba było długo czekać. Przejdź dalej --->
„Mam 11 tygodni” i dziecko w łonie-sercu, otoczone słowem „życie” w różnych językach – to nowe billboardy antyaborcyjne, które pojawiły się na poznańskich ulicach. Grafiki pojawiają się na olbrzymich billboardach i mniejszych plakatach na przystankach autobusowych czy tramwajowych. Na reakcje przechodniów nie trzeba było długo czekać. Przejdź dalej --->Grzegorz Dembiński
W Poznaniu i okolicach pojawiły się nowe billboardy antyaborcyjne. Oprócz znanych billboardów z grafiką dziecka w łonie-sercu, pojawiły się takie, które przedstawiają stopy 11-tygodniowego płodu w łonie matki. Kampanię społeczną sponsoruje Fundacja Kornice, znana ze wspierania organizacji religijnych. Mateusz Kłosek, jej prezes, jest jednym z najbogatszych Polaków. Wcześniej fundacja wspierała kampanię "Kochajcie się mamo i tato". Zobacz naszą galerię i dowiedz się więcej o kampanii, którą na pewno już widziałeś!
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wielki Piątek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński