reklama

Pogoń Szczecin i Grupa Azoty z nową, dwuletnią umową

Maurycy Brzykcy
Maurycy Brzykcy
Zaktualizowano 
Pogoń Szczecin
Współpraca Pogoni Szczecin i Grupy Azoty Police będzie trwała jeszcze przynajmniej dwa lata. Chemiczny gigant i największy klub w tej części kraju podpisali właśnie nową umowę.

Właśnie dobiega końca ostatnia dwuletnia umowa Pogoni z Grupą Azoty. W 2017 roku podpisano umowę właśnie na taki okres, wcześniejsze odnawiane były po roku. Dokładne kwoty umowy pozostają tajemnicą, ale przy poprzednich spekulowano o 2 milionach złotych przekazywanych przez partnera klubowi za sezon. Teraz chyba nie może być gorzej. Pogoń, mimo słabego początku sezonu, świetnie później spisywała się w ekstraklasie. Awansowała do ósemki, miała rewelacyjną serię spotkań u siebie, potrafiła pobić Lecha czy Legię, a o zawodnikach i trenerze mówiło się dużo i prawie zawsze w dobrym tonie. Nie ma co ukrywać, w poprzednim sezonie Pogoń robiła świetną reklamę wszystkim związanym z klubem. Widać to choćby po transferach, powołaniach do reprezentacji czy wzroście zainteresowania klubem i jego wynikami.

Nową umowę podpisano na briefingu przed spotkaniem z Olympiakosem, w pobliżu Gniewina.

- Wsparcie tak silnego partnera pozwala nam w sposób strategiczny myśleć o rozwoju klubu - mówi prezes Pogoni Szczecin, Jarosław Mroczek. - Nowa umowa z jednej jest wyrazem zaufania dla tego, w jaki sposób pracujemy, ale też dużą odpowiedzialnością dla wszystkich, którzy tworzą ten klub. Chcemy, by Grupa Azoty była dumna z tego, że wspiera Pogoń Szczecin.

Grupę Azoty Police podczas spotkania z mediami reprezentowali dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu spółki oraz Tomasz Panas, wiceprezes.

- Spółki Grupy Azoty od lat wspierają wyróżniających się sportowców. Jesteśmy aktywnym uczestnikiem życia społecznego. Cieszę się, że mogliśmy dziś podpisać umowę, która daje Pogoni Szczecin niezbędną stabilizację i mocny fundament pod przyszłe sukcesy sportowe. Umowa motywuje klub do podnoszenia sobie poprzeczki i rozwoju, a Grupie Azoty Police oferuje doskonałe narzędzie marketingowe, wspierające cele biznesowe polickich zakładów – powiedział dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu Grupy Azoty i Grupy Azoty Police.

Zgodnie z zapisami zespół nadal będzie występował z logotypem „Grupa Azoty” w centralnym miejscu koszulek meczowych, a także spełni szereg powinności względem partnera. Będą to m.in. treści wyświetlane w trakcie meczów ligowych na bandach LED i telebimie oraz wiele innych aktywności promocyjnych. Logo partnera eksponowane będzie na klubowej odzieży, na oficjalnej stronie internetowej Pogoni, czy w jej mediach społecznościowych. To wybrane ze świadczeń, które w trakcie umowy realizował będzie klub.

Młodzi piłkarze "dokończyli" mistrzostwa Polski z 1939 r.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3