Pogoń Szczecin i Grupa Azoty z nową, dwuletnią umową

Maurycy Brzykcy
Maurycy Brzykcy
Pogoń Szczecin
Współpraca Pogoni Szczecin i Grupy Azoty Police będzie trwała jeszcze przynajmniej dwa lata. Chemiczny gigant i największy klub w tej części kraju podpisali właśnie nową umowę.

Właśnie dobiega końca ostatnia dwuletnia umowa Pogoni z Grupą Azoty. W 2017 roku podpisano umowę właśnie na taki okres, wcześniejsze odnawiane były po roku. Dokładne kwoty umowy pozostają tajemnicą, ale przy poprzednich spekulowano o 2 milionach złotych przekazywanych przez partnera klubowi za sezon. Teraz chyba nie może być gorzej. Pogoń, mimo słabego początku sezonu, świetnie później spisywała się w ekstraklasie. Awansowała do ósemki, miała rewelacyjną serię spotkań u siebie, potrafiła pobić Lecha czy Legię, a o zawodnikach i trenerze mówiło się dużo i prawie zawsze w dobrym tonie. Nie ma co ukrywać, w poprzednim sezonie Pogoń robiła świetną reklamę wszystkim związanym z klubem. Widać to choćby po transferach, powołaniach do reprezentacji czy wzroście zainteresowania klubem i jego wynikami.

Nową umowę podpisano na briefingu przed spotkaniem z Olympiakosem, w pobliżu Gniewina.

- Wsparcie tak silnego partnera pozwala nam w sposób strategiczny myśleć o rozwoju klubu - mówi prezes Pogoni Szczecin, Jarosław Mroczek. - Nowa umowa z jednej jest wyrazem zaufania dla tego, w jaki sposób pracujemy, ale też dużą odpowiedzialnością dla wszystkich, którzy tworzą ten klub. Chcemy, by Grupa Azoty była dumna z tego, że wspiera Pogoń Szczecin.

Grupę Azoty Police podczas spotkania z mediami reprezentowali dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu spółki oraz Tomasz Panas, wiceprezes.

- Spółki Grupy Azoty od lat wspierają wyróżniających się sportowców. Jesteśmy aktywnym uczestnikiem życia społecznego. Cieszę się, że mogliśmy dziś podpisać umowę, która daje Pogoni Szczecin niezbędną stabilizację i mocny fundament pod przyszłe sukcesy sportowe. Umowa motywuje klub do podnoszenia sobie poprzeczki i rozwoju, a Grupie Azoty Police oferuje doskonałe narzędzie marketingowe, wspierające cele biznesowe polickich zakładów – powiedział dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu Grupy Azoty i Grupy Azoty Police.

Zgodnie z zapisami zespół nadal będzie występował z logotypem „Grupa Azoty” w centralnym miejscu koszulek meczowych, a także spełni szereg powinności względem partnera. Będą to m.in. treści wyświetlane w trakcie meczów ligowych na bandach LED i telebimie oraz wiele innych aktywności promocyjnych. Logo partnera eksponowane będzie na klubowej odzieży, na oficjalnej stronie internetowej Pogoni, czy w jej mediach społecznościowych. To wybrane ze świadczeń, które w trakcie umowy realizował będzie klub.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Mundial 2022. Sonda przed meczem Polska-Francja

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie