Poczta Polska bardziej internetowa

Redakcja
Poczta Polska realizację części usług umożliwia przez internet.
Poczta Polska realizację części usług umożliwia przez internet.
Udostępnij:
Poczta Polska wprowadziła elektroniczny system śledzenia przesyłek. Dzięki niemu można ustalić całą drogę przesyłki od nadawcy do adresata. Jest też nowa usługa dla kupujących w internecie.

Funkcjonuje już system śledzenia pocztowych przesyłek kurierskich Pocztex. Wchodząc na stronę internetową www.pocztex.pl i wpisując w odpowiednim miejscu numer przesyłki, każdy klient ma możliwość sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka nadana przez lub do niego.

Od kwietnia ubiegłego roku Poczta Polska wprowadziła też pilotażowo nową usługę dotyczącą paczek: e-przesyłkę.

- W tym roku usługa będzie świadczona dla wszystkich klientów - mówi Bogdan Lenkiewicz z Poczty Polskiej w Szczecinie. - Polega ona na tym, że klient (odbiorca) o nadejściu przesyłki zostanie powiadomiony sms-em lub mailem (zgodnie z życzeniem nadawcy) i sam odbierze przesyłkę w placówce pocztowej.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie