Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pocałowali klamkę na prima aprilis

Mariusz Parkitny, 4 kwietnia 2006 r.
- Potraktowali nas gorzej niż dzieci. A przecież bank powinien dbać o klientów. Skoro tak, to przeniesiemy konta do innego - mówili w sobotę zdenerwowani szczecinianie, którzy czekali na otwarcie banku PKO BP przy al. Niepodległości. Nie doczekali się. Od 1 kwietnia odział w soboty nie pracuje.

Sceny, które rozegrały się przed bankiem w sobotę rano przypominały najlepsze komedie Stanisława Barei. Było kilka minut do godz. 9. Przed drzwiami oddziału ustawiła się spora kolejka. Klienci banku spokojnie czekali na otwarcie.

Nieczytelna informacja

- Przychodzę trochę wcześniej, aby być na początku kolejki. Tu zawsze jest dużo osób - mówiła starsza kobieta.

Nastrój prysł chwilę potem, gdy jeden z mężczyzn zaczął czytać kartkę przyklejoną do szyby drzwi. Żeliwna krata ochronna na drzwiach uniemożliwiała mu początkowo dokładne odczytanie informacji.

- Tu jest napisane, że bank nie pracuje w soboty - powiedział. - Ale to chyba chodzi o przyszły tydzień. I że najbliższy bank jest na ul. Wyzwolenia.

- Ale tu jest napisane, że od 1 kwietnia jest nieczynny w soboty. A który dzisiaj mamy? O Boże, 1 kwietnia - krzyknęła kolejna klientka banku.

No i zaczęło się. Zdenerwowani klienci nie przebierając w słowach zaczęli pomstować na bank.

- To skandal. Jak można tak traktować klientów. Dlaczego nikt wcześniej nas o tym nie informował - denerwowała się jedna z kobiet.

- Widać nie zależy im na klientach. Ciekawe. Bo wydawało mi się, że panuje spora konkurencja i bankom zależy na przyciągnięciu klientów. Widać w naszym jest inaczej - mówił młody mężczyzna. - Pora zmienić go na inny.

- Przecież wystarczyłoby dać ogłoszenia w prasie, czy radiu i ludzie by wiedzieli. A tak stoimy tu jak barany. Zakpili nas - mówiła kolejna osoba.

Bank tłumaczy i przeprasza

Władze banku zapewniają, że informacje o zmianach w pracy oddziału były.

- Pierwsza informacja została podana do wiadomości z ponad miesięcznym wyprzedzeniem - tłumaczy Jolanta Kurylczyk z PKO PB. - Od 23 lutego 2006 r., komunikat dla klientów był w każdym pomieszczeniu, w którym odbywa się obsługa klienta, również przy kasach, na drzwiach wejściowych, przy bankomacie i terminalu. Dokładano wszelkich starań aby komunikaty były widoczne i w wystarczającej ilości. Jednocześnie w celu wzmocnienia komunikatu o zmianie godzin otwarcia placówki, pracownicy Oddziału informowali klientów osobiście o planowanych zmianach. Jeśli doznali Państwo wrażenia niedoinformowania pragniemy Państwa serdecznie przeprosić.

Od 1 kwietnia zamiast pracy w soboty bank wydłużył godziny pracy w dni powszednie. Od poniedziałku do piątku będzie czynny w godz. 8-19.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński