Pocałowali klamkę na prima aprilis

Mariusz Parkitny, 4 kwietnia 2006 r.Zaktualizowano 
- Potraktowali nas gorzej niż dzieci. A przecież bank powinien dbać o klientów. Skoro tak, to przeniesiemy konta do innego - mówili w sobotę zdenerwowani szczecinianie, którzy czekali na otwarcie banku PKO BP przy al. Niepodległości. Nie doczekali się. Od 1 kwietnia odział w soboty nie pracuje.

Sceny, które rozegrały się przed bankiem w sobotę rano przypominały najlepsze komedie Stanisława Barei. Było kilka minut do godz. 9. Przed drzwiami oddziału ustawiła się spora kolejka. Klienci banku spokojnie czekali na otwarcie.

Nieczytelna informacja

- Przychodzę trochę wcześniej, aby być na początku kolejki. Tu zawsze jest dużo osób - mówiła starsza kobieta.

Nastrój prysł chwilę potem, gdy jeden z mężczyzn zaczął czytać kartkę przyklejoną do szyby drzwi. Żeliwna krata ochronna na drzwiach uniemożliwiała mu początkowo dokładne odczytanie informacji.

- Tu jest napisane, że bank nie pracuje w soboty - powiedział. - Ale to chyba chodzi o przyszły tydzień. I że najbliższy bank jest na ul. Wyzwolenia.

- Ale tu jest napisane, że od 1 kwietnia jest nieczynny w soboty. A który dzisiaj mamy? O Boże, 1 kwietnia - krzyknęła kolejna klientka banku.

No i zaczęło się. Zdenerwowani klienci nie przebierając w słowach zaczęli pomstować na bank.

- To skandal. Jak można tak traktować klientów. Dlaczego nikt wcześniej nas o tym nie informował - denerwowała się jedna z kobiet.

- Widać nie zależy im na klientach. Ciekawe. Bo wydawało mi się, że panuje spora konkurencja i bankom zależy na przyciągnięciu klientów. Widać w naszym jest inaczej - mówił młody mężczyzna. - Pora zmienić go na inny.

- Przecież wystarczyłoby dać ogłoszenia w prasie, czy radiu i ludzie by wiedzieli. A tak stoimy tu jak barany. Zakpili nas - mówiła kolejna osoba.

Bank tłumaczy i przeprasza

Władze banku zapewniają, że informacje o zmianach w pracy oddziału były.

- Pierwsza informacja została podana do wiadomości z ponad miesięcznym wyprzedzeniem - tłumaczy Jolanta Kurylczyk z PKO PB. - Od 23 lutego 2006 r., komunikat dla klientów był w każdym pomieszczeniu, w którym odbywa się obsługa klienta, również przy kasach, na drzwiach wejściowych, przy bankomacie i terminalu. Dokładano wszelkich starań aby komunikaty były widoczne i w wystarczającej ilości. Jednocześnie w celu wzmocnienia komunikatu o zmianie godzin otwarcia placówki, pracownicy Oddziału informowali klientów osobiście o planowanych zmianach. Jeśli doznali Państwo wrażenia niedoinformowania pragniemy Państwa serdecznie przeprosić.

Od 1 kwietnia zamiast pracy w soboty bank wydłużył godziny pracy w dni powszednie. Od poniedziałku do piątku będzie czynny w godz. 8-19.

polecane: 60 Sekund Biznesu: W internecie jest wygodniej i większy wybór.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3