Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Outlet Park Szczecin: We wrześniu zacznie się polowanie na okazje

Redakcja
Outlet Park Szczecin. Centrum będzie czynne codziennie w godzinach 10-21, w niedziele od godz 10 do 20.
Outlet Park Szczecin. Centrum będzie czynne codziennie w godzinach 10-21, w niedziele od godz 10 do 20.
Już 13 września uruchomione zostanie największe centrum wyprzedażowe w Zachodniopomorskiem. Będziemy mogli tu kupować markowe rzeczy za pół ceny i taniej.

Outlet Park Szczecin: Na pierwsze zakupy pójdziemy już we wrześniu

- Nie ma jeszcze w Polsce centrum wyprzedażowego połączonego z handlowo-rozrywkowym - podkreślał podczas wczorajszej konferencji prasowej Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin.

Podał dokładny termin otwarcia obiektu w prawobrzeżnej części Szczecina - 13 września, godz. 16.

- Wiemy, że klienci kochają niskie ceny markowych rzeczy - zapewniał. - W centrum będą mogli kupować produkty z minimalną obniżką 30 procent. Mamy to zagwarantowane w umowach z najemcami. Ale podczas akcji wyprzedażowych, obniżki będą też rzędu 50, 70 a nawet 90 procent.

Dyrektor podkreślał, by outletu nie kojarzyć ze sprzedażą odzieży używanej.

- U nas będą sprzedawane produkty nowe. Dlaczego taniej? - pytał retorycznie. - Bo będą to końcówki bieżących kolekcji, produkty z poprzednich sezonów czy też wytwarzane specjalnie dla najemców naszego centrum, ale też nadwyżki produkcji fabryk. Kupimy tu nie tylko odzież, ale obuwie, produkty galanteryjne, perfumeryjno-drogeryjne oraz ogrodnicze.

Nietypowość szczecińskiego centrum wiąże się z tym, że oprócz 70 sklepów - będą sprzedawać taniej markowe produkty - w obiekcie działać będzie supermarket Piotr i Paweł, sklep dziecięcy Smyk oraz otwarte zostanie multikino Helios.

-To pierwsze multikino na prawobrzeżu - podkreśla dyrektor. - Będzie miało 7 sal kinowych, w tym jedną bardzo dużą.

Nie wyjdziemy też z centrum głodni. Będą działać bary sieci: North Food, North Fish, bar z jedzeniem azjatyckim. Oprócz tego do dyspozycji klientów będą 2 kawiarnie. W tej chwili prowadzone są rozmowy dotyczące uruchomienia również restauracji.

- Liczymy na klientów z Kołobrzegu, Koszalina, Gorzowa ale też z Niemiec, z rejonu pogranicza - dodaje Agnieszka Ducis, dyrektor ds. marketingu Echo Investment, inwestora.
We wrześniu uruchomiony obiekt będzie miał 14 tys. m kw. powierzchni najmu. Działać będzie około 70 sklepów. Na parkingu będzie miejsce dla 800 samochodów.

- To pierwszy etap inwestycji - dodaje dyrektor. - Docelowo najemcy zagospodarują 24 tys. m kw., a parking zostanie powiększony do 1400 miejsc. Drugi etap zakończymy w 2014 roku.

Takie marki będą w centrum
Reserved, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Cross, Wrangler, Gatta, Puma, Top Press, Bytom, Wittchen, Atlantic,Willsor, Milano Shoes, Vero Moda, Jack&Jones, 4F, Vip Collection, Wójcik, Hot Oil, McArthur, Amora, Kazar, Ochnik, Alberto Violi, Adidas, Reebok, Big Star, Ecco/Guess, Nike, Coccodrillo, Kari/Tomasso Toccardi, Gabor, Via Roma.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński