Outlet Park Szczecin: Na pierwsze zakupy pójdziemy już we wrześniu
- Nie ma jeszcze w Polsce centrum wyprzedażowego połączonego z handlowo-rozrywkowym - podkreślał podczas wczorajszej konferencji prasowej Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin.
Podał dokładny termin otwarcia obiektu w prawobrzeżnej części Szczecina - 13 września, godz. 16.
- Wiemy, że klienci kochają niskie ceny markowych rzeczy - zapewniał. - W centrum będą mogli kupować produkty z minimalną obniżką 30 procent. Mamy to zagwarantowane w umowach z najemcami. Ale podczas akcji wyprzedażowych, obniżki będą też rzędu 50, 70 a nawet 90 procent.
Dyrektor podkreślał, by outletu nie kojarzyć ze sprzedażą odzieży używanej.
- U nas będą sprzedawane produkty nowe. Dlaczego taniej? - pytał retorycznie. - Bo będą to końcówki bieżących kolekcji, produkty z poprzednich sezonów czy też wytwarzane specjalnie dla najemców naszego centrum, ale też nadwyżki produkcji fabryk. Kupimy tu nie tylko odzież, ale obuwie, produkty galanteryjne, perfumeryjno-drogeryjne oraz ogrodnicze.
Nietypowość szczecińskiego centrum wiąże się z tym, że oprócz 70 sklepów - będą sprzedawać taniej markowe produkty - w obiekcie działać będzie supermarket Piotr i Paweł, sklep dziecięcy Smyk oraz otwarte zostanie multikino Helios.
-To pierwsze multikino na prawobrzeżu - podkreśla dyrektor. - Będzie miało 7 sal kinowych, w tym jedną bardzo dużą.
Nie wyjdziemy też z centrum głodni. Będą działać bary sieci: North Food, North Fish, bar z jedzeniem azjatyckim. Oprócz tego do dyspozycji klientów będą 2 kawiarnie. W tej chwili prowadzone są rozmowy dotyczące uruchomienia również restauracji.
- Liczymy na klientów z Kołobrzegu, Koszalina, Gorzowa ale też z Niemiec, z rejonu pogranicza - dodaje Agnieszka Ducis, dyrektor ds. marketingu Echo Investment, inwestora.
We wrześniu uruchomiony obiekt będzie miał 14 tys. m kw. powierzchni najmu. Działać będzie około 70 sklepów. Na parkingu będzie miejsce dla 800 samochodów.
- To pierwszy etap inwestycji - dodaje dyrektor. - Docelowo najemcy zagospodarują 24 tys. m kw., a parking zostanie powiększony do 1400 miejsc. Drugi etap zakończymy w 2014 roku.
Takie marki będą w centrum
Reserved, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Cross, Wrangler, Gatta, Puma, Top Press, Bytom, Wittchen, Atlantic,Willsor, Milano Shoes, Vero Moda, Jack&Jones, 4F, Vip Collection, Wójcik, Hot Oil, McArthur, Amora, Kazar, Ochnik, Alberto Violi, Adidas, Reebok, Big Star, Ecco/Guess, Nike, Coccodrillo, Kari/Tomasso Toccardi, Gabor, Via Roma.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?