Szacunki inwestora są niższe. Koszt prac oszacowano na prawie 525 mln złotych. Sporo brakuje do najtańszej oferty.
- Najniższą na kwotę 679,3 mln złotych złożyło konsorcjum, którego liderem jest firma Polbud Pomorze Sp z o.o. Złożone oferty będą obecnie sprawdzane w celu wybrania tej najkorzystniejszej – mówi Mateusz Grzeszczuk ze szczecińskiego oddziału GDDKiA. - W ubiegłym tygodniu poznaliśmy oferty dla odcinka Świnoujście-Dargobądz. Cała trasa S3 od Świnoujścia do Troszyna ma być gotowa w 2024 roku.
CZYTAJ TAKŻE:
Przebudowa S3. Kto wyremontuje kawałek ekspresówki z Dargobą...
Wszyscy wykonawcy udzielili pięcioletniej gwarancji. Najwyższa ofertę złożyła firma Porr: aż na 851 mln złotych. Póki co, nie wiadomo jeszcze, czy przetarg zostanie unieważniony, czy uda się znaleźć brakujące pieniądze do najtańszej oferty.
Odcinek Dargobądz-Troszyn to jeden z dwóch odcinków realizacyjnych S3 Świnoujście-Troszyn o łącznej długości 33 km. Przetargi na oba odcinki zostały ogłoszone na początku grudnia ubiegłego roku.
W ramach zamówienia wykonawcy opracują projekty budowlane, uzyskają decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, a następnie zrealizują roboty budowlane.
ZDJĘCIA z budowy drogi S3 na odcinku Miękowo-Brzozowo
ZOBACZ TEŻ:
Ruszyła inwestycja na S3. Początek budowy kolejnych odcinków drogi
WIDEO: Świnoujście - budowa tunelu, plac budowy, postępy, widać drogi
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?