Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Dębnie pod nowym adresem - nowocześniejszy i bardziej cyfrowy

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Dębnie w zeszłym roku obchodził 30-lecie swojej działalności na lokalnym rynku. Obecnie obsługuje klientów pod nowym adresem przy pl. Konstytucji 3 Maja 1E. Nowa lokalizacja dała nowe możliwości – m.in. placówka w obecnej formie obsługuje klientów na poziomie parteru, co umożliwia łatwiejszy dostęp do oddziału i bankomatu. Budynek został oddany do użytku kilka miesięcy temu, a jego charakter nawiązuje do zabudowań starego miasta. Lokal jest dobrze widoczny od strony głównej ulicy, będącej również drogą krajową nr 23 łączącą Dębno z Myśliborzem oraz Kostrzynem nad Odrą.

Placówkę zaaranżowano tak, aby każdy klient mógł zostać obsłużony lub samodzielnie skorzystać z usług banku.

4 uniwersalne stanowiska dla doradców - wyposażonych w nowoczesne urządzenia kasjerskie, 2 kameralne i dyskretne pokoje spotkań, samoobsługowe stanowisko internetowe, ogólnodostępne ekrany – to tylko niektóre rozwiązania w oddziale poprawiające jakoś obsługi klientów.

- Jesteśmy bardzo ważną placówką, która nie tylko zaspokaja podstawowe potrzeby finansowe mieszkańców Dębna, ale również promuje nowe rozwiązania finansowe wśród naszych klientów. Współpracujemy z lokalnymi przedsiębiorstwami oraz wspieramy ich rozwój poprzez finansowanie ich działalności. Tutaj szczególnie chciałbym zwrócić uwagę na dopasowane do oczekiwań klientów nasze produkty takie jak leasing i faktoring, które w połączeniu z korzystną ofertą kredytów tworzą świetny pakiet biznesowy dla małych i średnich firm. Posiadamy też w naszej ofercie szeroki wachlarz rozwiązań oszczędnościowych dla wszystkich klientów, dopasowany do ich oczekiwań. Po ponad 30 latach jesteśmy stałym elementem miasta dla lokalnej społeczności. Myślę, że klienci docenią nową przestrzeń i nowe rozwiązania, które w tej przestrzeni dla nich przygotowaliśmy – podkreśla Janusz Nowosad, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Dębnie.

Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w dwóch kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu. W oddziale obsługę klientów prowadzi 7 doradców oraz multikierownik z linii biznesowych – klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz bankowości osobistej. Wnętrze zdobią kwiaty w donicach i dużo motywów drewna. Ważnym dla wszystkich rodziców miejscem jest kącik dla dzieci, w którym najmłodsi mogą zająć się zabawą podczas wizyty w oddziale.

Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay!. To niektóre możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy.

Kilka pytań do Janusza Nowosada, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Dębnie:

  • Jaki rodzaj klientów potrzebuje w Pana oddziale szczególnego zaopiekowania?
    Wszyscy klienci są dla nas ważni i wszystkich traktujemy wyjątkowo. Na szczególną uwagę zasługują jednak osoby starsze, których wyjątkowo wspieramy w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań technologicznych jeśli chodzi o ich finanse. Moi doradcy służą im pomocą nie tylko przy obsłudze gotówkowej. Edukujemy i pomagamy w obsłudze zdalnej posiadanych produktów bankowych. Mam tu na myśli naszą aplikację mobilną IKO i serwis transakcyjny iPKO. Ostrzegamy ich także przed nowymi sposobami przestępców na wyłudzenia, ponieważ to właśnie emeryci stają się grupą szczególnie narażoną na wszelkiego rodzaju oszustwa.

    Nasz oddział jest dostosowany do obsługi osób starszych, wszystkie transakcje odbywają się w pozycji siedzącej, nie mamy też schodów lub innych barier architektonicznych utrudniających poruszanie się po placówce.

  • Jaki kierunek obiera Pan na najbliższy czas w działalności swojego oddziału?
    Nadal będziemy wspierać lokalnych mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie potrzeb oraz edukacji finansowej. Drugą ważną kwestią pozostaje ciągłe budowanie oraz doskonalenie naszych umiejętności oraz kompetencji. W ten sposób będziemy nadal w stanie świadczyć nasze usługi na najwyższym poziomie.

  • Z czego jest pan wyjątkowo dumny jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego, którym jest już Pan od ponad 6 lat?
    Z moich pracowników! Od sześciu lat, od kiedy jestem tutaj dyrektorem tworzymy zgrany zespół, który wspólnie pracuje i realizuje swoje zadania na najwyższym poziomie. Doceniają to nasi klienci w swojej ocenie naszej pracy. Często spotykam się z ich pochlebnymi opiniami dotyczącymi poszczególnych pracowników, ich zaangażowania i odpowiednich kompetencji.

  • Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?
    Promujemy nasz bank oraz szeroko rozumiane usługi bankowe wśród najmłodszych mieszkańców Dębna. Wspólnie z lokalnym przedszkolem oraz szkołą podstawową organizowaliśmy spotkania dzieci w naszym oddziale, podczas których opowiadaliśmy o naszej pracy, wyjaśnialiśmy zasady panujące w banku. Po reakcjach maluchów widzieliśmy, że te spotkania były dla nich atrakcyjne i ciekawe.

    W nowym oddziale oprócz nowej lokalizacji mamy też zupełnie nowe wyposażenie. W związku z tym zaangażowałem się w przekazanie poprzez Fundację naszego banku mebli z poprzedniego oddziału dla jednej ze szkół. Wybór padł na zespół szkół specjalnych. Jest to szkoła, która bardzo takiego wyposażenia potrzebowała. Jest to druga moja taka akcja, poprzednia również dotyczyła przekazania mebli z innego przenoszonego oddziału dla szkoły integracyjnej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński