Od jutra pociągi do Słupska jeżdżą inaczej

Michał Szymajda, gp24.pl
Fot: Stock
Od 22 kwietnia do 15 czerwca pociągi pospieszne jadące ze Szczecina w kierunku Słupska i z powrotem kursować będą objazdem przez Szczecinek, z pominięciem stacji Łobez i Świdwin. Trwa modernizacja torów między Runowem Pomorskim i Białogardem.

Tak pojadą pociągi "Albatros", "Bryza", "Rybak" i "Gryf". W związku z tym o kilkadziesiąt minut wydłuży się ich czas przejazdu. Na pasażerów chcących wysiąść na stacjach znajdujących się na zamkniętej linii, w Białogardzie i Łobzie czekać będą autobusy.

Inaczej pojadą pociągi osobowe uruchamiane przez kolejową spółkę PKP Przewozy Regionalne. Wszystkie składy tej firmy dojadą do stacji w Łobzie (w kierunku Szczecina) lub do Świdwina (w kierunku Białogardu, Koszalina i Słupska), gdzie czekać na nich będą podstawione autobusy, które objadą remontowany odcinek. Również w tym wypadku należy spodziewać się kilkudziesięciominutowych opóźnień.

Kolejarze zapewniają, że remont jest konieczny. Po jego zakończeniu pociągi na modernizowanym odcinku osiągać będą wyższe prędkości.

Szczegółowe informacje o zmienionym rozkładzie jazdy znajdują się na stronie www.intercity.pl oraz w punktach informacji na dworcach kolejowych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
milosnik kolei ale nie pkp
Niemcy na tym odcinku mieli dwa tory. Linia była była skręcana śrubami na szynach Kruppa, nie było elektryki nad torami, a pociągi pośpieszne z Berlina do Gdańska i Królewca jechały szybciej niż teraz pośpieszne zelektryfikowane. W latach 60-tych pospieszny GRYF z lokomotywą parową i prawdziwym wagonem WARS szybciej jechał niż teraz poranny GRYF. Odsyłam wszystkich do starych przedwojennych rozkładów jazdy kolei niemieckich.
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie