Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Obsługa w sieci

akr, 7 października 2004 r.
Część wniosków o wydanie dokumentów i zaświadczeń będzie można od dziś składać w Urzędzie Miejskim drogą elektroniczną.

Innowacja oznacza, że interesant będzie musiał pojawić się w urzędzie praktycznie tylko raz - po to, by bez kolejki odebrać dokument.

System interaktywnego załatwiania spraw startuje dziś. Na początek lista spraw, którą będzie można załatwić przez internet, jest ograniczona do kilku punktów. Poprzez sieć złożymy wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności, o stanie majątkowym, zawiadomimy też urząd o utracie dowodu osobistego i o zamiarze zorganizowania zgromadzenia.

W listopadzie, po miesięcznym teście, katalog spraw możliwych do załatwienia przez sieć zostanie rozszerzony.

Szczegółowe informacje, także techniczne, internauci mogą znaleźć na stronie www.um.szczecin.pl/e-kancelaria/

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński