Obsługa w sieci

akr, 7 października 2004 r.
Część wniosków o wydanie dokumentów i zaświadczeń będzie można od dziś składać w Urzędzie Miejskim drogą elektroniczną.

Innowacja oznacza, że interesant będzie musiał pojawić się w urzędzie praktycznie tylko raz - po to, by bez kolejki odebrać dokument.

System interaktywnego załatwiania spraw startuje dziś. Na początek lista spraw, którą będzie można załatwić przez internet, jest ograniczona do kilku punktów. Poprzez sieć złożymy wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności, o stanie majątkowym, zawiadomimy też urząd o utracie dowodu osobistego i o zamiarze zorganizowania zgromadzenia.

W listopadzie, po miesięcznym teście, katalog spraw możliwych do załatwienia przez sieć zostanie rozszerzony.

Szczegółowe informacje, także techniczne, internauci mogą znaleźć na stronie www.um.szczecin.pl/e-kancelaria/

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3