Sześciopiętrowy budynek, w którym znajduje się przychodnia jest stopniowo modernizowany. Pacjentów wciąż odstraszała jednak stara rejestracja.
- Baliśmy się tego remontu, baliśmy, że utrudnimy życie pacjentom i sparaliżujemy naszą pracę - mówi Agnieszka Wesołowska z przychodni Porta Medyk. - Ale rejestracja jest wizytówką każdej przychodni, a wszyscy mieliśmy dość pogierkowskich okienek, przedpotopowych lad i dokumentacji prowadzonej w archaiczny, papierowy sposób.
W przychodni w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia leczy się 20 tysięcy pacjentów. Mieli oni dostęp do nowoczesnych poradni, modernizowanych gabinetów, innowacyjnego sprzętu, ale rejestracja wciąż odstraszała. Okienka były za szybką, pacjenci ustawiali się w kolejce, światło było niewystarczająco jasne. To już jednak przeszłość.
Po remoncie rejestracja zmieniła się nie do poznania. Pojawiła się przestronna poczekalnia, otwarta rejestracja i monitory, które wyświetlają numerki.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?