Nowe wnętrze, nowa jakość – oddział PKO Banku Polskiego w Nowogardzie zmienił swój adres

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego

Od początku stycznia klienci 1 Oddziału PKO Banku Polskiego w Nowogardzie mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni pod nowym adresem przy ul. 700-lecia 11B. Placówka w całości mieści się na parterze, co jest dużym ułatwieniem dla rodziców z małymi dziećmi czy osób starszych. Przed wejściem znajduje się podjazd dla wózków, więc osoby z niepełnosprawnościami również nie będą mieć problemu z dostaniem się do oddziału. Nowy adres znajduje się przy jednej z głównych ulic miasta, w pobliżu przystanku autobusowego.

- Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Nowogardzie to kolejny oddział w Polsce, który w ostatnich miesiącach zmienił lokalizację i został zmodernizowany tak, aby zwiększyć komfort klientów oraz pracowników banku. W ostatnim czasie metamorfozie uległy m.in. oddziały w Nowym Sączu czy Kowalach. Ale nie jest to tylko zmiana lokalu czy przestrzeni. Przede wszystkim, koncentrujemy się na hybrydowym modelu obsługi klienta tak, aby przychodząc do oddziału klient otrzymał wsparcie zarówno sprzedażowe, jak i edukacyjne w zakresie korzystania z kanałów zdalnych. Jest to szczególnie ważne, aby nasi doradcy mogli poświęcić więcej czasu na interakcję z klientem, który naprawdę tego potrzebuje. W naszej strategii na lata 2023-2025 koncentrujemy się między innymi na transformacji oddziałów tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby każdej grupy klientów, którzy coraz chętniej korzystają z naszych cyfrowych rozwiązań – podkreśla Tomasz Cemel, dyrektor regionu bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego w Szczecinie.

Wnętrze oddziału jest przestronne, nowoczesne i przyjazne. Nie znajdziemy tu tradycyjnych stojaków na ulotki czy plakatów – wszystkie najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału czy ofercie dla klientów wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Istotnym elementem wyposażenia wnętrza, dla każdego rodzica, jest stolik dla dzieci z kolorowankami – to tutaj najmłodsi mogą zająć się zabawą, podczas gdy opiekunowie załatwią sprawę.

Ważną częścią placówki jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta w serwisie internetowym iPKO i sprawdzi m.in. saldo czy historię rachunku. Doradcy wytłumaczą, jak korzystać z nowych technologii przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa.

- Nasz oddział działa na lokalnym rynku od 33 lat, jesteśmy na stałe wpisani w historię miasta. Wielu mieszkańców nie wyobraża sobie Nowogardu bez oddziału PKO Banku Polskiego. Cieszy mnie to, że możemy pracować w nowoczesnej, zmodernizowanej przestrzeni. Jestem przekonana, że klienci również doceniają tą zmianę, ponieważ obok profesjonalnej obsługi i produktów zapewniamy im bardziej komfortowe warunki. Ważnym elementem naszej pracy jest edukacja klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dostępu do banku czy przestrzeganie przed zagrożeniami z obszaru cyberbezpieczeństwa. Dzięki takim narzędziom jak stanowisko samoobsługowe jest to łatwiejsze niż dotychczas – podkreśla Patrycja Ziółkowska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Nowogardzie.

W oddziale do dyspozycji klientów pozostaje 6 doradców, wspierających klientów w doborze rozwiązań finansowych najlepiej odpowiadających na ich potrzeby indywidualne oraz biznesowe. Oddział obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do banku to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay!. To niektóre możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy.

Kilka pytań do Patrycji Ziółkowskiej, dyrektor 1 Oddziału PKO Banku Polskiego w Nowogardzie:

1.Jaki rodzaj klientów potrzebuje w Pani oddziale szczególnego zaopiekowania?
W naszym oddziale ważny jest każdy klient - niezależnie od wieku, potrzeb czy oczekiwań opiekujemy się każdym w sposób indywidualny i z największym zaangażowaniem. Dla każdego z nas, pracowników, priorytetem jest to, aby klient wyszedł z oddziału zadowolony i skłonny do polecania innym naszego banku i produktów.

2.Z czego jest pani wyjątkowo dumna jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?
Wyjątkowo dumna jestem ze swojego zespołu. Pracuje z osobami, które są zaangażowane, kompetentne i zawsze uśmiechnięte. Kieruję się zasadą, którą zaczerpnęłam od swojego przełożonego - moi pracownicy poradzą sobie beze mnie, ale ja bez moich pracowników już nie, dlatego ważna jest dla nas atmosfera w pracy, Jestem też dumna z tego, że szef regionu szczecińskiego zaufał mi i powierzył kierowanie oddziałem w nowej siedzibie w Nowogardzie.

3.Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?
Wiele lat temu mieszkałam w Nowogardzie, teraz do niego powróciłam. Odkąd pamiętam PKO Bank Polski zawsze był bankiem pierwszego wyboru, kojarzył się z bezpieczeństwem i stabilnością. Zmiana lokalizacji spowodowała, że klienci postrzegają nas teraz również jako nowoczesny, elastyczny i dostosowujący się do trendów i wymogów społeczeństwa bank, gdzie każdy klient, na każdym etapie swojego życia może liczyć na nasze wsparcie i szeroki wachlarz rozwiązań skrojonych na miarę jego potrzeb.

4.Na czym szczególnie chce się Pani skupić w pracy oddziału w nowej lokalizacji? Jakie obszary chcecie udoskonalać?
W najbliższym czasie planujemy spotkania z dziećmi i młodzieżą szkolną w samym Nowogardzie jak i w pobliskich miejscowościach. Chcemy propagować bezpieczne korzystanie z nowoczesnych technologii, edukować dzieci w temacie pierwszych kroków w finansach. Ponadto chcemy zwiększyć aktywność wśród lokalnych małych i średnich przedsiębiorstw. Zależy nam na ich rozwoju przy udziale PKO Banku Polskiego. Już wkrótce zorganizujemy event z przedsiębiorcami, aby zapoznać ich z rozwiązaniami PKO Banku Polskiego oraz grupy kapitałowej: PKO Leasing, PKO Faktoring czy PKO Ubezpieczenia.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński