Pogoń już kiedyś z nią współpracowała. Umowa z nowym partnerem technicznym została zawarta na okres trzech lat. Zina będzie produkowała sprzęt sportowy dla piłkarzy oraz kibiców.
Na konferencji prasowej, czołowy zawodnik Pogoni, Adam Frączczak, pozytywnie wypowiadał się na temat rozpoczętej współpracy. Przedstawiciele Ziny, w skrócie opowiedzieli o walorach strojów. Wymienili przy tym wysoką jakość koszulek, które zachowały tradycyjne barwy Pogoni Szczecin.
Cena nowych koszulek bez nadruku to koszt 139 zł, a z nadrukiem 199zł. Dziecięca wersja dostępna jest w cenie 139 zł bez nadruku, a z nadrukiem 169 zł.
Polecamy na gs24.pl:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?