Będzie to kolejny walor województwa zachodniopomorskiego pod względem atrakcyjności turystycznej dla przybyszów ze Skandynawii. Dobra dostępność komunikacyjna regionu to jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzję o wyborze kierunku podróży.
Nowe możliwości komunikacyjne między Danią i województwem zachodniopomorskim zbiegają się ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, podczas których duńska kadra narodowa będzie stacjonowała w Kołobrzegu. To kolejna okazja do promowania zachodniopomorskich atrakcji turystycznych z myślą o duńskich turystach.
Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego podjął decyzję o włączeniu się w kampanię reklamową, która prowadzona będzie na duńskich stronach internetowych w związku z otwarciem nowego połączenia lotniczego Kopenhaga-Szczecin.
W ramach kampanii pojawi się na stronie www.tgt.dk banner reklamowy województwa, który będzie odsyłał na stronę www.polen.travel/dk, na której znajdują się informacje o Pomorzu Zachodnim w języku duńskim. Strona www.tgt.dk to strona internetowa jednego z czołowych duńskich tytułów prasowych.
Kampania planowana jest na okres od 9 stycznia do 9 lutego. Ilość planowanych wyświetleń to 990 000 w okresie trwania kampanii w dwóch formatach: jako banner główny na stronie oraz jako banner widniejący przy artykułach.
Na stronie www.polen.travel/dk planowane jest również prowadzenie przez Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie konkursów dla potencjalnych turystów.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?