Firma Arvato Polska, utworzona w Polsce w 1994 roku i wchodząca w skład koncernu Bertelsmann, od dziesięciu lat prowadzi w Szczecinie wielojęzyczne contact center, które obsługuje światowe koncerny i cały czas notuje stabilny wzrost. Obecnie pracuje w nim 300 osób, ale do końca tego roku przedsiębiorstwo planuje zwiększyć zatrudnienie do ponad 350 osób.
- W tej chwili w Szczecinie poszukujemy głównie osób ze znajomością języka angielskiego, ale nie oznacza to, że nie zatrudniamy osób posługujących się innymi językami obcymi. Obsługujemy klientów w 14 językach - głównie z Europy, ale także z obu Ameryk, Afryki Płn. oraz Bliskiego Wschodu - wyjaśnia Piotr Pieślak, Dyrektor Contact Center ds. Nearshore.
Potencjalni pracownicy nie muszą mieć doświadczenia zawodowego - najważniejsza jest dobra znajomość języka obcego oraz komunikatywność. Dlatego oferta firmy kierowana jest również do obcokrajowców mieszkających w Szczecinie, którym Arvato zapewnia pracę w międzynarodowym środowisku.
- Przyszłym pracownikom zapewniamy wewnętrzny program szkoleń, który gwarantuje zdobycie wiedzy i kompetencji wykorzystywanych w pracy. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę z konkurencyjnym wynagrodzeniem, a także świadczenia pozapłacowe, spośród których pracownik może wybrać kartę sportową, opiekę medyczną bądź kartę podarunkową" - dodaje Piotr Pieślak.
Firma oferuje również dodatek relokacyjny dla pracowników, którzy zdecydują się przeprowadzić do Szczecina. Jest on wypłacany przez pierwsze pół roku razem z pensją, co ułatwia start w nowym miejscu zamieszkania. Ponadto pracownicy Arvato mają możliwość wzięcia udziału w wielu inicjatywach im dedykowanych - jak na przykład losowanie biletów do kina lub teatru, okazjonalne słodkie upominki, imprezy integracyjne czy konkursy firmowe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?