Od listopada mieszkańcy prawobrzeża nie będą musieli załatwiać swoich spraw w siedzibie Funduszu przy ul. Arkońskiej. Nowy Punkt Obsługi Klienta oferuje bowiem kompleksową obsługę. Klienci m.in. będą tam mogli:
- złożyć skierowanie na leczenie uzdrowiskowe,
- zarejestrować wniosek na wyroby medyczne,
- złożyć formularz UE/EFTA,
- potwierdzić Profil Zaufany,
- otrzymać informacje dotyczące świadczeń medycznych, a także Internetowego Konta Pacjenta i profilaktyki COVID-19,
- otrzymać kartę EKUZ.
POK będzie czynny od 2 listopada. Obsługa klientów odbywać się ma w godzinach 8-15 (biletomat wydaje ostatni bilet o godz. 14.50.)
Prace dotyczące utworzenia POK na prawobrzeżu rozpoczęły się w lutym 2020 r. Zostały jednak przerwane z powodu epidemii - ruszyły ponownie w kwietniu 2021 r.
ZOBACZ TEŻ:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?