Przez 21 lat obecności w Polsce Netto wypracowało efektywny model współpracy z lokalnymi producentami, oferując w swoich sklepach możliwość prowadzenia własnych stoisk, na których można znaleźć przede wszystkim świeże pieczywo, wyroby cukiernicze, mięso oraz wędliny. Stoiska te obecne są w większości placówek Netto. Dzierżawią je znane piekarnie oraz zakłady mięsne w Polsce, m.in jak: Zakłady Piekarskie Oskroba, PHP „Bagietka”, czy Madej Wróbel.
W miejscowościach, gdzie jeszcze stoisk nie wynajęto, sieć handlowa oferuje chętnym do współpracy firmom trzymiesięczny okres próbny za symboliczną opłatą. Oferta skierowana jest do producentów pieczywa oraz zakładów mięsnych zainteresowanych wynajęciem stoisk w sklepach Netto, w szczególności z województw: dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego. W ramach umowy najemcy otrzymają lokal z podłączeniami do mediów, wyposażony w instalację alarmową. Koszty, jakie ponosi najemca, to adaptacja stoiska, podatek oraz bieżące koszty eksploatacji (zużycie wody i energii elektrycznej, ogrzewanie).
Firmy zainteresowane współpracą mogą kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Netto, Alicją Pańkowską-Pyź, kierownikiem Działu Nieruchomości, która dostępna jest pod adresem mailowym: [email protected].
Aktualnie sieć handlowa współpracuje z ponad 80 producentami, których wyroby można znaleźć na 639 stoiskach w sklepach Netto. Jest to odpowiedź na zapotrzebowania klientów, którzy przywiązują ogromną wagę do produktów przygotowanych zgodnie z tradycyjną recepturą.
– Na bieżąco prowadzimy badania wśród naszych klientów, dzięki czemu wiemy, że są oni szczególnie przywiązani do produktów świeżych, rodzimego pochodzenia – mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto. – Szczególnie cenimy smak polskiego, tradycyjnego pieczywa i wędlin. Dlatego koncept naszej sieci handlowej zakłada obecność stoisk lokalnych producentów w naszych sklepach. W ten sposób wspieramy lokalny biznes i dostarczamy klientom produkty, które lubią najbardziej.
– Na tej współpracy korzystają wszystkie strony – potwierdza Krzysztof Agacki, dyrektor PHP „Bagietka” z Chojnic, które uhonorowane zostało przez „Gazetę Pomorską” tytułem „Najpopularniejszej Piekarni” w regionie.– Netto daje nam możliwość szerokiego dotarcia do klientów, my z kolei powiększamy i uzupełniamy ofertę sieci. W ostatecznym rozrachunku korzysta konsument, otrzymując szeroką ofertę świetnej jakości produktów w bardzo dobrej cenie.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowało pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.
Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?