Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Wycince drzew przy Parku Śląskim sprzeciwiła się również chorzowska prokuratura

Wycince drzew przy Parku Śląskim sprzeciwiła się również chorzowska prokuratura

Sokół Kolbuszowa Dolna znów wygrał!

Sokół Kolbuszowa Dolna znów wygrał!

Polecamy

Assassin's Creed Hexe to nowa, mroczna odsłona serii. Co już wiemy?

Assassin's Creed Hexe to nowa, mroczna odsłona serii. Co już wiemy?

Uczniowie mają prawo do wypoczynku. Koniec ze sprawdzianami po długich weekendach?

Uczniowie mają prawo do wypoczynku. Koniec ze sprawdzianami po długich weekendach?

Jens Gustafsson: Mamy szacunek dla Jagiellonii, ale skupiamy się na sobie

Jens Gustafsson: Mamy szacunek dla Jagiellonii, ale skupiamy się na sobie