Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Złote Gody świętowało 14 małżeństw z Tarnobrzega [ZDJĘCIA]

Złote Gody świętowało 14 małżeństw z Tarnobrzega [ZDJĘCIA]

To będzie wyjątkowy "Wieczór wspomnień o Marii Kozłowej", w 25. rocznicę jej śmierci

To będzie wyjątkowy "Wieczór wspomnień o Marii Kozłowej", w 25. rocznicę jej śmierci

Polecamy

29. kolejka Ekstraklasy: Kto nie zagra? Kontuzje, pauzy

29. kolejka Ekstraklasy: Kto nie zagra? Kontuzje, pauzy

Dyrektor naczelny PŻM odwołany ze stanowiska

Dyrektor naczelny PŻM odwołany ze stanowiska

Zidane o krok od przejęcia Bayernu Monachium

GORĄCY TEMAT
Zidane o krok od przejęcia Bayernu Monachium