Podium w kategorii Sklep należało kolejno do „Zielonego Królestwa”, punktu ogrodniczego i sprzedaży roślin, które już po raz drugi zostało wyróżnione w naszym plebiscycie. Drugie miejsce trafiło do sklepu „Pan Mysza”, posiadającego w swoim asortymencie szeroki wybór gier bez prądu. Na trzecim miejscu stanął sklep idealny dla wszystkich fanów motoryzacji „Auto Truck".
Z kolei w kategorii Usługa najwyższe miejsce zajęła firma zajmująca się profesjonalnym czyszczeniem dachów „RFG ROOFERS”, od kilku lat regularnie wśród zwycięzców. Tuż za nim ustawili się „Loczek”, prowadzący animację i zabawy dla dzieci, oraz Centrum Rozwoju Nauki i Biznesu EUROPABIZ.pl, zajmująca się szkoleniami i kursami.
Przypomnimy, że wszyscy walczyli o następujące nagrody:
- I miejsce: kampania reklamowa na łamach tygodnika Nasze Miasto Szczecin i mediach Polska Press Szczecin o wartości 18 000 zł
- II miejsce: kampania reklamowa na łamach tygodnika Nasze Miasto Szczecin i mediach Polska Press Szczecin o wartości 13 000 zł
- III miejsce: kampania reklamowa na łamach tygodnika Nasze Miasto Szczecin i mediach Polska Press Szczecin o wartości 7 0000 zł
Pamiątkowe dyplomy w tym roku wręczała Katarzyna Głodek, specjalista ds. marketingu Głosu Szczecińskiego.
- To już czternasta edycja konkursu - wyjaśniła. - Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy tak licznie przyłączyli się w tym roku do zabawy. Łącznie udało im się zdobyć ponad 500 głosów naszych czytelników, a swoich klientów. Wszystkim serdecznie gratulujemy i mam nadzieję, że widzimy się za rok.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?