O sytuacji w poradni kardiologicznej szpitala na Pomorzanach pisaliśmy w minionym tygodniu. W środę przyszły tam setki pacjentów, którzy chcieli zarejestrować się na wizyty. Dyrekcja szpitala przyznała, że wstrzymała rejestrację ze względu na zmiany w przyjmowaniu pacjentów, jakie weszły w życie od lipca. Gigantyczna kolejka została już rozładowana, trwają zapisy.
Osoby, które chciały się zarejestrować wcześniej i napotkały zamknięte okienko, mogą złożyć skargę (informacje od numerem bezpłatnej infolinii 800-190- 590 begin_of_the_skype_highlighting 800-190- 590 end_of_the_skype_highlighting, od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 21).
- Przyjmowanie pacjentów powinno się odbywać zgodnie z harmonogram pracy poradni. Harmonogram ten obejmuje pracę poradni przynajmniej trzy razy w tygodniu po cztery godziny dziennie, w tym co najmniej raz w tygodniu w godzinach przedpołudniowych między godz. 8 a 12, oraz co najmniej raz w tygodniu w godzinach popołudniowych między godz. 14 a 18 - informuje Małgorzata Koszur z NFZ.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?