Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Możesz się poskarżyć na szpital na Pomorzanach

(AF)
Archiwum
Przez dwa miesiące w poradni na Pomorzanach nie można było zarejestrować się do kardiologa. - To złamanie praw pacjenta - podkreśla Narodowy Fundusz Zdrowia.

O sytuacji w poradni kardiologicznej szpitala na Pomorzanach pisaliśmy w minionym tygodniu. W środę przyszły tam setki pacjentów, którzy chcieli zarejestrować się na wizyty. Dyrekcja szpitala przyznała, że wstrzymała rejestrację ze względu na zmiany w przyjmowaniu pacjentów, jakie weszły w życie od lipca. Gigantyczna kolejka została już rozładowana, trwają zapisy.

Osoby, które chciały się zarejestrować wcześniej i napotkały zamknięte okienko, mogą złożyć skargę (informacje od numerem bezpłatnej infolinii 800-190- 590 begin_of_the_skype_highlighting              800-190- 590      end_of_the_skype_highlighting, od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 21).

- Przyjmowanie pacjentów powinno się odbywać zgodnie z harmonogram pracy poradni. Harmonogram ten obejmuje pracę poradni przynajmniej trzy razy w tygodniu po cztery godziny dziennie, w tym co najmniej raz w tygodniu w godzinach przedpołudniowych między godz. 8 a 12, oraz co najmniej raz w tygodniu w godzinach popołudniowych między godz. 14 a 18 - informuje Małgorzata Koszur z NFZ.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński