Przypomnijmy jak prezentuje się konstrukcja w liczbach. To 822 tony nowej konstrukcji stalowej ustroju nośnego, ponad 34 tysiące sztuk sworzni do połączenia konstrukcji stalowej z betonem i 2400 metrów sześciennych betonu.
Do tego należy dorzucić 25 ton farby i 360 ton stali zbrojeniowej do płyty pomostu i renowacji podpór. Umowa z wykonawcą prac - firmą Vistal Gdynia S.A. - została podpisana 5 września ubiegłego roku na kwotę ponad 18 mln 679 zł.
Na wykonanie całego przedmiotu umowy, czyli rozbiórkę i budowę mostu firma miała 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. W maju 2016 roku doszło do awarii poprzedniej przeprawy. Dlatego konieczna była budowa nowej konstrukcji.
Zobacz także: Most Cłowy i mostek w Płoni już otwarte dla wszystkich pojazdów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?