Miliony na promocję Szczecina w 2012 [film]

Andrzej Kus andrzej.kus@mediaregionalne.pl
kadr z filmu Youtube.com
W 2012 roku na promocję lokalną i poza granicami Szczecina miasto ma do wykorzystania 3,88 miliona złotych. Poznaliśmy konkretne plany.

Myślą przewodnią promocji miasta jest "Odkryj na dobre Szczecin".

- Odkrywanie Szczecina ma być prowadzone na trzy główne sposoby poprzez: ludzi, miejsca i wydarzenia. Strategia miała swoją nieoficjalną premierę w grudniu ubiegłego roku przy okazji Mistrzostw Europy w pływaniu. Wówczas pojawiły się m.in. 30-sekundowe spoty telewizyjne promujące Szczecin w związku z mistrzostwami - informuje Piotr Wachowicz, szef biura promocji ze szczecińskiego magistratu.

Od kilku tygodni w Internecie mogliśmy oglądać krótkie filmiki ze znanymi mieszkańcami, które kończyły się tajemniczym napisem "Coming Soon 2012". Wczoraj wieczorem w magistracie, na spotkaniu prezydenta z ambasadorami Szczecina odkryto karty. Kampania nazywa się "Kampania społeczna "Szczecin_z całego serca polecam AMBASADOR".

- W ciągu zaledwie kilku dni filmy obejrzało ponad 10 tys. osób. Do udziału w nich zaprosiliśmy ludzi, którzy widzą nasze miasto w pozytywnych barwach. Oglądamy w nich Monikę Pyrek, zespoły Big Fat Mama, czu Skambomambo, Patryka Zbroję, szczecińską drużynę futbolu amerykańskiego Husarię, Ryszarda Tunkiewicza, Radka Kowalczyka i wielu innych. Sukcesywnie "w sieci" będziemy pokazywali kolejne filmy z ich udziałem. Zamierzamy w tym roku powiększać grono ambasadorów.

Na 2012 rok zaplanowano również akcje bilboardowe. Będzie ich dziewięć.

- Będziemy zachęcali do pozostawianie jednego procenta podatku w Szczecinie. Ciekawostką jest akcja prowadzona między innymi na przystankach i wiatach przystankowych. Znajdą się tam plakaty, w których każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie. Jedna skierowana będzie ruchowi turystycznemu, kolejna będzie związana z lokalnymi wydarzeniami podczas Euro 2012. Będzie również kilka, które wyjdą poza granice Szczecina. Na Festiwal Sztucznych Ogni "Pyromagic 2012" będziemy zapraszali mieszkańców i turystów w miejscowościach nadmorskich. Podobnie, jak na Dni Morza - mówi Wachowicz.

Kolejną nowością jest nowa szata graficzna portalu www.szczecin.eu. Ma na nim intensywnie działać blogosfera, gdzie mieszkańcy mają możliwość wypowiedzenia się na temat swojego miasta.

- No i oczywiście zaczynamy promocję związaną z przyszłorocznym finałem regat The Tall Ships` Races. Prowadzimy też badania, które pozwolą nam określić, jak Mistrzostwa Europy w pływaniu zadziałały na naszą gospodarkę. Wynik poznamy w najbliższym czasie. Nie jest wykluczone, że fundusze na promocję będą jeszcze większe. Wszystko zależy od tego, czy uda się pozyskać jakieś pieniądze z Unii Europejskiej - podsumowuje urzędnik.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 9

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

p
prowokator
Widzialem reklame Hamburga
podobnego miasta do Szczecina...

Hehehe podobnego miasta ?
Szczecin 400.000 ludności, Hamburg 1.800.000 !
Nie ma co, podobne miasta.
p
prokurator wytłumaczy cito
ALE ZAJE.....Y KLIP

...mógłbyś uściślić co kryje się za tym twoim "tajemniczym postem" ?!
Ja bym wypełnił te "kropki" literami "BAN".
Tyle szmalu wydanego na taki klip to chyba lekka przesada co nie ?
Niezła siara z tego wynikła prawda ?
l
loko

film fajny, tylko że poza fajnym filmem trzeba mieć coś do zaoferowania. Goleniów nie ma takiego fajnego filmu za to ma park przemysłowy, a to dlatego że tam urząd inaczej działa

A
Andrew

No bardzo realistyczny ten pierwszy film.
Gdy jest widok dziecka w wózku przy fontannie w tle na chodniku z lewej strony widać psią kupę...

G
Gość

Kurna ? Co to bylo ?!

i
iza

super wiecej takich promocji SZCZECINA!!!!!POPIERAM

k
krisrider

Wszystko "fajnie', jednak jak już napisałem na forum przy okazji artykułu o zmianie tabliczek z nazwami ulic w centrum, nasze prawie 500 tyś. miasto nie wyżyje tylko z turystów i turystyki. Potrzebujemy.. ehh. panie Prezydencie, pan już dobrze wie czego mieszkańcy potrzebują - stoczni, fabryk, zakładów pracy, a nie tylko starzejących się bogatych turystów ze Skandynawii, Niemiec czy UK. Do dzieła!!!

h
hamburg

ALE ZAJE.....Y KLIP
Ktos w komentarzach napisał ze sie wzruszył, ale jaja ja rownież.
Brawo, ale pojechaliscie z filmem promujacym miasto.
Widzialem reklame Hamburga
podobnego miasta do Szczecina ale taki dobry nie jest.
Jeszcze raz brawo, ciekawe gdzie w TV bedzie mozna klip o Szczecinie zobaczyć ????

t
titi

Fajne się wzruszyłam aż ....

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3