Urzędnicy podkreślali, że tych dwu ofert nie należy porównywać w kategoriach lepsza-gorsza. Zaznaczone, że projekty są zupełnie różne. Żegluga Pomorska chciała dobudować pomost dla statków wolnocłowych, ale obiecywała, że zrobi to już w tym roku.
Adler-Schiffe zapowiadał z kolei przedłużenie molo. Uznanie zarządu miasta, a podczas piątkowej sesji - także rady miasta zyskała druga koncepcja. Oficjalne podpisanie umowy zapowiedziano na środę.
- Rozbudowa molo będzie dodatkowym impulsem dla rozwoju Międzyzdrojów - mówi Marian Matysiak, sekretarz miasta. - Molo jest ważną częścią wizerunku miasta.
Do istniejącej już części zostanie dobudowany pomost o długości stu pięćdziesięciu metrów. Do niego zostanie dodana jeszcze stumetrowa ostroga przeznaczona dla statków.
Inwestor Adler-Schiffe ma zrealizować inwestycję współpracując ze spółkami Porta-Hol oraz BPMB Bimor.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?