Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Masz licznik przedpłatowy? Po godz. 15 prądu nie kupisz. Koniec z energomatem

mdr
Nie kupisz już prądu w energomacie.
Nie kupisz już prądu w energomacie. Archiwum
Idą nowe czasy. Enea mówi o zmianach na korzyść klienta, ale jednocześnie likwiduje punkt na ul. Derdowskiego, gdzie można było w "automacie" opłacić energię. Dostaliśmy w tej sprawie dużo krytycznych uwag od internautów.

Co w zamian? Pod koniec marca powstała nowa strona internetowa, gdzie w intuicyjny sposób można znaleźć niezbędne informacje, a także zapoznać się z ofertą firmy. Po wdrożeniu nowego systemu informatycznego do obsługi Klientów, Enea udostępni też elektroniczne biuro obsługi.

Klienci będą mogli sprawdzić online saldo, kupić kody do liczników przedpłatowych, zamówić e-fakturę i załatwić większość spraw nie ruszając się z domu.

Problemem jest to, że ludzie, którzy zmuszeni są kupować energię, to często osoby, których nie stać na komputer. Nie wspominając o osobach starszych, które nie dość, że nie potrafią obsługiwać komputera, to nawet tego nie chcą.

- Zmienią się także Biura Obsługi Klientów - tłumaczy rzecznik firmy, Dagmara Prystacka. - Już od lipca czynne będą w innych, bardziej dostosowywanych do potrzeb klientów godzinach od 9 do 17. W większych ośrodkach biura te całkowicie zmienią swój wygląd na nowoczesne, funkcjonalne i wygodne. Jednak wizyta w nich, w wielu przypadkach, nie będzie potrzebna, bo większość spraw będzie można załatwić zdalnie.

- Stajemy się nowoczesną firmą usługową, dbającą o świat naszego Klienta - przekonuje Michał Gramatyka, prezes odpowiedzialnej za obsługę klienta spółki Enea Centrum. - Dziś nie musi on przychodzić do siedziby banku, żeby zarządzić swoimi pieniędzmi. Wystarczy, że ma komputer, tablet albo smartfon. Tak samo będzie u nas. Powstaną setki tysięcy indywidualnych, wirtualnych "biur obsługi". Klienci Enei, będą mogli załatwić swoje sprawy w każdej chwili, wygodnie, siedząc w domu przy kawie.

Wprowadzenie nowego systemu informatycznego, ze względów technologicznych, może spowodować przejściowe - jak zapewnia Enea - ograniczenia w dostępie do danych.

Zmienią się także numery rachunków bankowych Klientów indywidualnych. Ich obsługą zajmować się będzie bank Pekao SA, w którego oddziałach płatności za energię elektryczną będą przyjmowane bez opłat. Każdy klient, wraz z pierwszą fakturą wygenerowaną przez nowy system otrzyma informację o nowym numerze rachunku. W razie jakichkolwiek wątpliwości można sprawdzić autentyczność dokumentu pod numerem infolinii 611 - 111 - 111.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński