Wyróżnienie wręczono w Radissonie podczas konferencji zorganizowanej przez Związek Pracodawców BCC, Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce i Forum Związków Zawodowych. Myślą przewodnią konferencji było hasło "CSR (corporate social responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu) jako narzędzie budowanie pozytywnego wizerunku biznesu". Konkurs wyłania firmy postrzegane jako najbardziej odpowiedzialne społecznie w danym regionie.
- Jest mi bardzo miło, że nasze działania zostały wyróżnione - mówi Piotr Waszczenko, wiceprezes Zarządu Unity Line. - Zdajemy sobie sprawę, że działania takich firm jak nasza nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do realizowania celów biznesowych.
Więcej czytaj w serwisie Strefa Biznesu
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?