Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kupili w Media Markt zepsutą lodówkę

MAREK RUDNICKI
www.sxc.hu
Nasz Czytelnik kupił lodówkę w szczecińskim Media Markt. Była zepsuta. Mimo to market odmówił wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad. Dopiero nasza interwencja u rzecznika firmy spowodowała, że Czytelnik otrzyma nowy sprzęt.

- Kupiłem lodówkę w Media Markt. Tam jeszcze przed sprawdzeniem, od razu po zapłaceniu, podbito mi kartę gwarancyjną. Sprzedawca stwierdził, że sprzęt AGD nie podlega zwrotowi - opowiada o swoich kłopotach nasz Czytelnik, Bartosz Szczygieł. - Ale lodówka nie chciała w ogóle działać.

Bartosz Szczygieł interweniował w firmie Samsung, u producenta lodówki.

- Dowiedziałem się, że mam wezwać serwis i sprzęt zostanie wymieniony przez
Media Market w momencie, gdy serwisant stwierdzi, że wada jest wadą fabryczną.
Serwis jednak odmówił wydania takiego pisma mimo że fabryczną wadę wpisał do karty gwarancyjnej.

Nasz Czytelnik nie wiedział, co zrobić. Poprosił nas o interwencję.

Rzecznik Media Markt, Wioletta Batóg okazała dużo pomocy w załatwieniu sprawy.
Co prawda na początku pytany przez nią kierownik szczecińskiego serwisu stwierdził, że nasz Czytelnik zgłosił kolejną usterkę lodówki, ale nie zgodził się na kolejną naprawę sprzętu.

- W związku z tym my również nie mamy podstaw do stwierdzenia, jaka i czy faktycznie jest wada lodówki - stwierdził.

Bartosz Szczygieł rzeczywiście odmówił serwisowi kolejnej naprawy. Doszedł bowiem do wniosku, że jak się zgodzi, a serwis lodówkę naprawi, nie będzie miał podstaw do wymiany uszkodzonego sprzętu.

- A ja po prostu straciłem zaufanie do tej lodówki - tłumaczy. - Nie chciałem po raz
kolejny mieć zepsutej żywności.

Po kolejnej interwencji rzecznika sprawę wreszcie załatwiono pozytywnie dla
naszego Czytelnika.

- Uprzejmie informuję, że po rozmowach z firmą Samsung otrzymaliśmy potwierdzenie uznania reklamacji lodówki - poinformowała nas Wioletta Batóg. - Sprzęt zostanie wymieniony na nowy. Informację przekazaliśmy klientowi telefonicznie. Reklamacje zakończymy niezwłocznie po otrzymaniu nowego
produktu.

- Zawsze staramy się, żeby nasi klienci byli zadowoleni - zapewnia pani rzecznik.
- Nie zależy nam na jednorazowych zakupach, chcemy być dla naszych klientów
partnerem handlowym na długie lata. Często jednak to nie my ostatecznie decydujemy o sposobie załatwienia reklamacji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński