W industrialnych wnętrzach Fabryki Porcelany w Katowicach, którą od kilku lat zarządza Fundacja Giesche, i przy stolikach w klimatycznym bistro Prodiż, które się tu ulokowało, w czwartek, 9 listopada 2017 r., zaczął się KTW Fashion Week. Czyli spore, a w regionie - największe - wydarzenie modowe, w ramach którego w Porcelanie zobaczyć będzie można m.in. 40 pokazów. Będą też goście: projektanci, blogerki, celebryci, słowem: ci, którzy zajmują się modą. Choć nie tylko.
Szczegółowy program na dni 9-12 listopada znajdziecie TU (KTW Fashion Week, program)
KTW Fashion Week zaczął się w czwartek od dyskusji o markach luksusowych. Do dyskusji, którą prowadziła dziennikarka TVP Katowice Marianna Dufek, zaproszono Karolinę Szulecką, reprezentującą marki Ferrari i Maserati, Michała Palę, reprezentującego markę Tous, Michała Strzeleckiego, PR menagera projektantki Natashy Pavluchenko, Tomasza Ossolińskiego, słynnego projektanta mody, pochodzącego z Katowic i Roberta Orszulaka, współwłaściciela marki On Lemon, czyli - Johna Lennona po rebrandingu. Orszulakowi zaś towarzyszyła córeczka Pola (która pięknie przedstawiła się na koniec gościom).
Rozmawiano to tym, co wyróżnia marki luksusowe od innych, o tym, co sprawia, że klienci chętnie czekają na swój wymarzony i drogi samochód na przykład dwa lata, skąd wywodzi się i jak powstała w Hiszpanii marka Tous, specjalizująca się w biżuterii z charakterystycznym motywem misia, i o tym, czy sądowa ugoda panów z John Lemmon z Yoko Ono pomogła czy przeszkodziła im w prowadzeniu biznesu.
Tomasz Ossoliński mówił o tym, jak ważny w pracy jest szacunek do klientów i... tabelki w excelu, i że ciągle czuje się w Katowicach "lokalsem", a Karolina Szulecka o tym, jak salonom luksusowych samochodów w Katowicach udało się pokonać Warszawę i zbudować wokół siebie grono klientów-przyjaciół. Michał Strzelecki przypomniał, jak swą markę buduje od 15 lata Natasha Pavluchenko. Orszulak o tym, czy to prawda, że jego napoje kupują hipsterzy.
Po dyskusji odbyła się projekcja filmu dokumentalnego o Ossolińskim - właściwie zapis pewnego pokazu mody, relację z jego pracowni. I after party.
Czwartek to była jednak tak naprawdę rozgrzewka przed tym, co czeka nas od piątku do niedzieli. A czeka sporo. Wstęp na część wydarzeń jest otwarty, na część obowiązują zaproszenia.
Dla wszystkich zainteresowanych modą w sobotę i niedzielę dostępna będzie Strefa Showroom KTW, gdzie będzie można zobaczyć projekty, spotkać projektantów i zakupić ich kolekcje, a także sprawdzić najnowszą ofertę wyjazdów biura Neckermann.
Wejście na wieczorne pokazy odbywa się za zaproszeniami. Dzienne wydarzenia i pokazy są natomiast otwarte dla wszystkich, którzy mają ochotę spędzić najbliższe dni z modą.
Dziennik Zachodni jest patronem medialnym tego wydarzenia.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
24 zawody deficytowe. Sprawdź, których specjalistów szukają
Czy dostałbyś się do policji? PRAWDZIWE PYTANIA TESTU MULTISELECT
Ile zarabiają nauczyciele, lekarze, policjanci i służby mundurowe SPRAWDŹ LISTĘ PŁAC
Znasz język śląski? Przetłumacz te zdania QUIZ JĘZYKOWY II
Magazyn tyDZień Informacyjny program Dziennika Zachodniego
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?