Według sanepidu, sytuacja nie wymagała zamknięcia całego sklepu. Sklep jest otwarty. Od rana czekaliśmy na informację od dyrekcji sklepu, w jaki sposób zapewnione jest bezpieczeństwo klientów po ujawnianiu zakażenia.
Oto odpowiedź na nasze pytanie.
29 lipca otrzymaliśmy informację o pozytywnym wyniku testu na obecność koronawirusa u Pracownika Punktu Obsługi Klienta salonu w Szczecinie (ul. Wiosenna 30). Niezwłocznie przekazaliśmy niezbędne informacje do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie. Dzięki szybkiej i sprawnej współpracy z Sanepidem, objęto kwarantanną 5 osób, które miały bezpośredni kontakt z naszym Pracownikiem. Niezwłocznie po pojawieniu się informacji dotyczącej zachorowania, uruchomiliśmy wszelkie przewidziane procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa Klientom i Pracownikom sklepu. Wszystkie powierzchnie, z którymi miała kontakt osoba z pozytywnym wynikiem testu zostały kilkukrotnie, kompleksowo zdezynfekowane. Punkt Obsługi Klienta wznowił prace przy udziale załogi, która nie miała kontaktu z tym Pracownikiem. Pragniemy zapewnić, że od początku pandemii ściśle realizujemy wszelkie zalecenia służb sanitarnych, a także dodatkowe, wewnętrzne procedury związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w salonie: lady, kasy, poręcze, uchwyty, klamki, guziki w windach czy Punkty Obsługi Klienta czyszczone są regularnie specjalnym preparatem dezynfekującym. W sklepach obowiązuje minimalna odległość od innych osób w pomieszczeniu – 2 m, o czym informują specjalne plakaty na terenie obiektu. Zarówno Klienci, jak i Pracownicy zobowiązani są do noszenia maseczek oraz dezynfekcji rąk. Personel salonów Agata został odpowiednio przeszkolony, a kasjerzy wykonują swoją pracę w rękawiczkach i przyłbicach. Każde stanowisko obsługi klienta jest natomiast zabezpieczone specjalną przesłoną.
Biuro Prasowe Salonów Agata Meble
ZOBACZ TEŻ:
Jak ustaliliśmy, pierwsze telefony od klientów zaczęły się już wczoraj. Trafią oni na tzw. nadzór epidemiologiczny. To oznacza, że muszą się obserwować przez najbliższe dni mierząc temperaturę, informując sanepid o ewentualnym pogorszeniu stanu zdrowia.
Sanepid zapewnia, że obowiązek kontaktu nie dotyczy wszystkich klientów sklepu.
- Tylko tych obsługiwanych w określonym czasie w punkcie obsługi numer 11 - wyjaśnia Małgorzata Kapłan z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemilogicznej w Szczecinie.
Chodzi o klientów, którzy którzy byli obsługiwani przez Punkt Obsługi nr 11 na I piętrze w dniach:
- 24-25 i 28 lipca w godz. 12-20
- oraz 27 lipca w godz. 10-20.
Telefony do kontaktu:
- 668 332 486
całodobowo - lub 91 48 49 349,
- 91 48 49 348
- 91 48 49 347
w godz. 8-20.
ZOBACZ TEŻ:
- Zakażonych221 363+ 1 725
- Zmarło4 099+ 0
8. miejsce pod względem liczby nowych zakażeń.
- Zakażonych:+33 480(4 886 154)
- Zmarło:+33(105 194)
- Szczepienia:+19 509(51 564 403)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?