Koronawirus w sklepie meblowym w Szczecinie. Jest oświadczenie firmy o bezpieczeństwie klientów

OPRAC.:
Marek Jaszczyński
Marek Jaszczyński
- Punkt Obsługi Klienta wznowił prace przy udziale załogi, która nie miała kontaktu z tym pracownikiem - zapewnia sieć sklepów. Przypomnijmy, że 29 lipca po południu sanepid ujawnił, że u jednego z pracowników sklepu meblowego Agata Meble przy ulicy Wiosennej 30 w Szczecinie wykryto koronawirusa.

Według sanepidu, sytuacja nie wymagała zamknięcia całego sklepu. Sklep jest otwarty. Od rana czekaliśmy na informację od dyrekcji sklepu, w jaki sposób zapewnione jest bezpieczeństwo klientów po ujawnianiu zakażenia.

Oto odpowiedź na nasze pytanie.

29 lipca otrzymaliśmy informację o pozytywnym wyniku testu na obecność koronawirusa u Pracownika Punktu Obsługi Klienta salonu w Szczecinie (ul. Wiosenna 30). Niezwłocznie przekazaliśmy niezbędne informacje do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie. Dzięki szybkiej i sprawnej współpracy z Sanepidem, objęto kwarantanną 5 osób, które miały bezpośredni kontakt z naszym Pracownikiem. Niezwłocznie po pojawieniu się informacji dotyczącej zachorowania, uruchomiliśmy wszelkie przewidziane procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa Klientom i Pracownikom sklepu. Wszystkie powierzchnie, z którymi miała kontakt osoba z pozytywnym wynikiem testu zostały kilkukrotnie, kompleksowo zdezynfekowane. Punkt Obsługi Klienta wznowił prace przy udziale załogi, która nie miała kontaktu z tym Pracownikiem. Pragniemy zapewnić, że od początku pandemii ściśle realizujemy wszelkie zalecenia służb sanitarnych, a także dodatkowe, wewnętrzne procedury związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w salonie: lady, kasy, poręcze, uchwyty, klamki, guziki w windach czy Punkty Obsługi Klienta czyszczone są regularnie specjalnym preparatem dezynfekującym. W sklepach obowiązuje minimalna odległość od innych osób w pomieszczeniu – 2 m, o czym informują specjalne plakaty na terenie obiektu. Zarówno Klienci, jak i Pracownicy zobowiązani są do noszenia maseczek oraz dezynfekcji rąk. Personel salonów Agata został odpowiednio przeszkolony, a kasjerzy wykonują swoją pracę w rękawiczkach i przyłbicach. Każde stanowisko obsługi klienta jest natomiast zabezpieczone specjalną przesłoną.

Biuro Prasowe Salonów Agata Meble

ZOBACZ TEŻ:

Jak ustaliliśmy, pierwsze telefony od klientów zaczęły się już wczoraj. Trafią oni na tzw. nadzór epidemiologiczny. To oznacza, że muszą się obserwować przez najbliższe dni mierząc temperaturę, informując sanepid o ewentualnym pogorszeniu stanu zdrowia.

Sanepid zapewnia, że obowiązek kontaktu nie dotyczy wszystkich klientów sklepu.

- Tylko tych obsługiwanych w określonym czasie w punkcie obsługi numer 11 - wyjaśnia Małgorzata Kapłan z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemilogicznej w Szczecinie.

Chodzi o klientów, którzy którzy byli obsługiwani przez Punkt Obsługi nr 11 na I piętrze w dniach:

  • 24-25 i 28 lipca w godz. 12-20
  • oraz 27 lipca w godz. 10-20.

Telefony do kontaktu:

  • 668 332 486
    całodobowo
  • lub 91 48 49 349,
  • 91 48 49 348
  • 91 48 49 347
    w godz. 8-20.
zachodniopomorskie
  • Zakażonych74 793
    + 550
  • Zmarło1 369
    + 21

5. miejsce pod względem liczby nowych zakażeń.

polska
  • Zakażonych:+6 919(1 450 747)
  • Zmarło:+443(34 141)
  • Wyzdrowiało:+4 595(1 197 931)
Więcej o COVID-19
Dane zaktualizowano: 20.01.2021, godz. 10:55, źródło: Ministerstwo Zdrowia

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie