Kolejne przetargi na budowę drogi S6

red
Obwodnica Słupska.
Obwodnica Słupska. Archuwum/Łukasz Capar
Rozbudowę Obwodnicy Słupska o drugą jezdnię oraz budowę odcinka między Słupskiem a Lęborkiem przewidują dwa przetargi na realizację drogi ekspresowej S6. Oba według formuły „projektuj i buduj”.

23 września zostały ogłoszone dwa przetargi ograniczone, dwuetapowe na projekty i budowę drogi ekspresowej S6. Pierwszy obejmuje rozbudowę istniejącej Obwodnicy Słupska do pełnych dwóch jezdni. Będą to trzy odcinki o łącznej długości ok. 9,5 km. W ramach inwestycji powstanie między innymi drugi most przez Słupię. Prace projektowe, roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie powinny być ukończone w ciągu od 30-33 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą.

Drugi przetarg obejmuje budowę drogi ekspresowej S6 na odcinku Słupsk – Lębork z podziałem na 3 części:

• Część nr 1: koniec obwodnicy Słupska – w. Bobrowniki (z węzłem) ― długość ok. 16 km, budowa dwóch węzłów drogowych: „Budy” i „Bobrowniki”.

• Część nr 2: w. Bobrowniki (bez węzła) – w. Skórowo (z węzłem) ― długość ok. 13 km, budowa dwóch węzłów drogowych: „Rzechcino” i „Skórowo”.

• Część nr 3: w. Skórowo (bez węzła) – w. Leśnice (z węzłem) ― długość ok. 11 km, budowa węzła drogowego: „Leśnice”.

Na realizację tych zadań przewidziano termin 34-37 miesięcy, przy czym podobnie jak w poprzednim przetargu do czasu realizacji robót nie wlicza się okresów zimowych.

Kryterium oceny ofert w obu przetargach zostało określone następująco: cena - 90%, gwarancja – 5% i termin wykonania - 5%. Termin składania przez oferentów wniosków o udział w postępowaniach upływa w dniu 05 listopada 2015 r.

Wideo

Materiał oryginalny: Kolejne przetargi na budowę drogi S6 - Głos Pomorza

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

C
CzystaMoc

Ja się tylko zastanawiam, gdzie oni takie przetargi ogłaszają. Sama mam firmę budowlaną i na bieżąco śledzę wyszukiwarki przetargów i ogłoszenia BIP, ale tych na budowę dróg jakoś nigdy nie widziałam... Okazuje się dopiero po fakcie, że były.

c
ciekawy

A co z drugą nitką obwodnicy Kobylanki? porobili słupki i to ma być KONIEC problemu???

O
Odys
W dniu 24.09.2015 o 13:17, gość napisał:

Jak byśmy wszyscy myśleli tw0im tokiem to również nie powinni robić autostrady A! i A2 bo z nich również korzystają i Niemcy i Rosjanie i dalej byśmy mogli jeździć wołami a nie niemieckimi samochodami.


Masz rację.
Gdy zbudowano w latach 70-tych obwodnicę Gdyni szła ona przez głuchy las.
Dzisiaj ta droga jest jak arteria krwioobiegu - zasila wiele placówek biznesowych rozlokowanych tuż przy niej.
Drogi to aorty biznesu.
Tę prawdę odkryli już starożytni Rzymianie natychmiast budując wygodne drogi do podbitych terenów.
Po drogach przyjedzie postęp i szybki rozwój.
g
gość
W dniu 24.09.2015 o 11:02, myślący napisał:

 jak kto komu ? niemcom - bezpłatna droga łącząca niemcy bezpośrednio z rosją drogi panie - że dwu pasmowa ? niemcy to pragmatyczny naród i robią z przewidywaniem na lata - jak ruszy handel tą droga - będzie aż furczało ! to tai korytarz drogowy między niemcami a byłymi prusami wschodnimi i teraz korytarz do rosji - mniej oglądać telewizję i myśleć pany ! 

 

Jak byśmy wszyscy myśleli tw0im tokiem to również nie powinni robić autostrady A! i A2 bo z nich również korzystają i Niemcy i Rosjanie i dalej byśmy mogli jeździć wołami a nie niemieckimi samochodami.

G
Gość
W dniu 24.09.2015 o 10:08, Arek napisał:

Kiedy Koszalin w końcu się doczeka?????

Za około 5 lat będzie S6 Koszalin - Słupsk - Lębork. Przy dobrych wiatrach może i do Gdyni. W stronę Szczecina za kolejne 2 lata

m
myślący
W dniu 24.09.2015 o 08:43, kierowca napisał:

komu aktualnie potrzebna jest dwupasmowa s6 w kierunku Słupska z Lęborka? ten odcinek jest ok jako krajowa dk6obecnie jako kierowca widzę, że cały Powiat Lęborski tylko w kierunku 3-miasta i latem i zimą a obecna dk6 z Lęborka do Wejherowa to droga zakorkowana i uważam, że s6 jako trasa kaszubska (Lębork-Gdynia Chwaszczyno) to powinno być pierwsze ale to tylko moje zdanie (kierowcy) reszta i tak należy do innych (jestem kierowcą zawodowym, który jeździ w całej Polsce) docelowo chciałbym aby Szczecin z Gdańskiem połączyła dwupasmówka

 


komu aktualnie potrzebna jest dwupasmowa s6 w kierunku Słupska z Lęborka? ten odcinek jest ok jako krajowa dk6

obecnie jako kierowca widzę, że cały Powiat Lęborski tylko w kierunku 3-miasta i latem i zimą a obecna dk6 z Lęborka do Wejherowa to droga zakorkowana i uważam, że s6 jako trasa kaszubska (Lębork-Gdynia Chwaszczyno) to powinno być pierwsze ale to tylko moje zdanie (kierowcy) reszta i tak należy do innych (jestem kierowcą zawodowym, który jeździ w całej Polsce) docelowo chciałbym aby Szczecin z Gdańskiem połączyła dwupasmówka

jak kto komu ? niemcom - bezpłatna droga łącząca niemcy bezpośrednio z rosją drogi panie - że dwu pasmowa ? niemcy to pragmatyczny naród i robią z przewidywaniem na lata - jak ruszy handel tą droga - będzie aż furczało ! to tai korytarz drogowy między niemcami a byłymi prusami wschodnimi i teraz korytarz do rosji - mniej oglądać telewizję i myśleć pany !

A
Arek

Kiedy Koszalin w końcu się doczeka?????

O
Ogarka

Obecnie możemy zauważyć jak nierozsądne było lansowanie pomysłu, aby obwodnica słupska miała jeden pas ruchu.
Teraz na powrót trzeba angażować potencjał budowlany, projektantów, wykonawców, sprzęt itd.
Budowanie zrywami i fragmentami jest naprawdę drogie.
Oby teraz nie wpadł ktoś z decydentów na pomysł aby znowu na jakimś odcinku redukować ilość pasów ruchu.
Zima będzie słaba więc sukces gotowy.

g
gość
W dniu 24.09.2015 o 08:43, kierowca napisał:

komu aktualnie potrzebna jest dwupasmowa s6 w kierunku Słupska z Lęborka? ten odcinek jest ok jako krajowa dk6obecnie jako kierowca widzę, że cały Powiat Lęborski tylko w kierunku 3-miasta i latem i zimą a obecna dk6 z Lęborka do Wejherowa to droga zakorkowana i uważam, że s6 jako trasa kaszubska (Lębork-Gdynia Chwaszczyno) to powinno być pierwsze ale to tylko moje zdanie (kierowcy) reszta i tak należy do innych (jestem kierowcą zawodowym, który jeździ w całej Polsce) docelowo chciałbym aby Szczecin z Gdańskiem połączyła dwupasmówka

 

Dobrze, że odwołujesz się do tego, że to tylko "twoje"zdanie. Dla ciebie z pewnością starczyły by szutrówki. Widać, że nie bierzesz pod uwagę tego, że najwięcej wypadków  i to śmiertelnych wydarza się na  twoich dwupasmówkach.

G
Gość

Jak rozumiem , to od okresu np. tych 37 miesięcy należy obliczyć zimę kalendarzową ( od grudnia do marca tj 3 miesiące). Czyli inwestycja , od momentu rozpoczęcia, może potrwać prawie cztery lata ( 3 lata i 10 miesięcy)

k
kierowca

komu aktualnie potrzebna jest dwupasmowa s6 w kierunku Słupska z Lęborka? ten odcinek jest ok jako krajowa dk6

obecnie jako kierowca widzę, że cały Powiat Lęborski tylko w kierunku 3-miasta i latem i zimą a obecna dk6 z Lęborka do Wejherowa to droga zakorkowana i uważam, że s6 jako trasa kaszubska (Lębork-Gdynia Chwaszczyno) to powinno być pierwsze ale to tylko moje zdanie (kierowcy) reszta i tak należy do innych (jestem kierowcą zawodowym, który jeździ w całej Polsce) docelowo chciałbym aby Szczecin z Gdańskiem połączyła dwupasmówka

G
Gość
W dniu 24.09.2015 o 07:51, TK napisał:

Chyba chodzi o inny kierunek. Bo ta część w stronę Lęborka, to daleka przyszłość :).Wg GDDiKA ten odcinek jest dopiero w przygotowaniu koncepcji programowej.

 

Ale idą wybory i tylko patrzeć jak Konwiński będzie przemawiał z placu budowy ?

G
Gość

Nadal niema gwarancji że ponownie wykreślą.

T
TK

Chyba chodzi o inny kierunek. Bo ta część w stronę Lęborka, to daleka przyszłość :).

Wg GDDiKA ten odcinek jest dopiero w przygotowaniu koncepcji programowej.

Dodaj ogłoszenie