Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kolejki pod szczecińskim PGNiG. Co na tłumy przed wejściem do gazowni odpowiada spółka?

Anna Brüske-Szypowska
Anna Brüske-Szypowska
Kolejka pod szczecińską gazownią 16.02.2022
Kolejka pod szczecińską gazownią 16.02.2022 Zdjęcie od Czytelniczki
"Codziennie tu są takie kolejki. Nic nie da się załatwić przez internet, bo na infolinii pracownik nie może i zaprasza do Biura Obsługi Klienta" - alarmuje czytelniczka.

"Zapraszam do PRLu. 2 godziny minimum stania na Tamie Pomorzańskiej w deszczu, wietrze, zimnie, covidzie, na schodach zewnętrznych żeby poprawić błąd gazowni nie mój" - taką wiadomość oraz zdjęcia kolejki wysłała nam w środę 16 lutego Czytelniczka. Dodała, że wielu ludzi czeka również w samochodach zaparkowanych pod siedzibą spółki.

Chodzi o funkcjonowanie Biura Obsługi Klienta Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa przy ul. Tama Pomorzańska w Szczecinie.

Jak mówi Rafał Pazura rzecznik PGNiG: "Nic specjalnego się nie dzieje, nic się nie wydarzyło w naszej ofercie czy na styku klient-spółka żeby hurtowo do niej pędzić, ja powodu (kolejek) nie znam".

Pojechaliśmy dziś to sprawdzić... Być może, ze względu na alerty pogodowe i wichurę szalejącą w regionie ludzi akurat dziś było mniej?...

- W Państwa przypadku, czyli w województwie zachodniopomorskim była migracja danych, co spowodowało, że rachunki do niektórych docierały z opóźnieniem, ale to też informowaliśmy żeby się tym nie przejmować tylko spokojnie czekać, że my będziemy wysyłać sukcesywnie z odpowiednim antydatowaniem żeby każdy miał czas na uregulowanie należności" - powiedział rzecznik.

Ale ludzie pomimo tego chcą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Niektórzy dzwonią, czekając swoje - na swoje połączenie, a niektórzy przychodzą osobiście do biura obsługi i czekają w kolejce lub - jak informuje czytelniczka - w autach.

- Mamy kolejkomat. Jeżeli jest bardzo dużo ludzi i ktoś może czekać nawet 2 godziny, to pobierając bilet jest na nim napisane jaki jest czas oczekiwania więc jeżeli ktoś jest z pobliża to może sobie ewentualnie gdzieś się udać i nie stać na dworze. Ale niestety nie zbudujemy takiego biura, nie postawimy namiotu..."

Lepsze wrogiem dobrego?

Na internetowej stronie PGNiG widnieje komunikat o tym, że ze względu na bardzo dużą próbę połączeń mogą występować przejściowe utrudnienia z uzyskaniem połączenia z konsultantami. Spółka jak i sam Rzecznik w rozmowie z nami zaleca kontakt przez elektroniczne kanały komunikacji: biuro klienta oraz aplikacje mobilną.

Ale nie wszyscy, a szczególnie seniorzy, zawsze potrafią odnaleźć się w nowej technologii. Zresztą, w aplikacji nie ma opcji czatu z konsultantem - klienci odsyłani są na... infolinię, a internetowe biuro klienta od razu informuje, że rozmawiamy z tzw. botem, czyli wirtualnym asystentem, a więc i tu brak kontaktu z "żywym człowiekiem". Co pozostaje? Infolinia lub wycieczka do siedziby gazowni na Tamie Pomorzańskiej...

W trakcie rozmowy Rzecznik poinformował nas, że w biurze na ul. Tama Pomorzańska pracuje maksymalna liczba osób. Taka sama jak w czasie przed pandemią. Ale ze względu na przepisy ograniczona wciąż pozostaje liczba petentów, którzy mogą przebywać w środku.

Przystanek Wąska Floating Arena

Silny wiatr i burze w Zachodniopomorskiem. Są kolejne interw...

od 7 lat
Wideo

Uwaga na Instagram - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński