Kłopotliwa promocja

Monika Stefanek, 29 kwietnia 2006 r.Zaktualizowano 
TP SA zachęca klientów do zgłaszania chęci udziału w promocjach przez internet. Problemy z systemem sprawiają jednak, że w biurze i tak trzeba stawić się osobiście.

Z jednej z promocji oferowanej przez Telekomunikację Polską SA postanowił skorzystać nasz Czytelnik, pan Jacek ze Szczecina (nazwisko do wiadomości redakcji).

- Dowiedziałem się pewnego dnia, że w jest TPSA promocja, polegającą na zwiększeniu prędkości łącza internetowego z 128 na 256 Mb/sek w tej samej cenie abonamentu - opowiada pan Jacek. - Aby zaoszczędzić czasu sobie i pracownikom wysłałem odpowiedni formularz przez Internet. Kilka dni później zadzwonił telefon i od miłej pani dowiedziałem się, że w ciągu czterech dni otrzymam mailem aneks do umowy, którego kopię mam odesłać.

Mija tydzień i nic

Do tego czasu nasz Czytelnik był bardzo zadowolony z przebiegu załatwiania sprawy. Okazało się jednak, że radość jest przedwczesna. Od rozmowy z pracowniczką Telekomunikacji minął tydzień, a e-mail nie nadchodził. Pan Jacek postanowił interweniować.

- Zadzwoniłem pod numer informacji TPSA i dowiedziałem się, że niestety, ale e-maile nie do wszystkich dochodzą z powodu problemów z systemem.
Czytelnikowi został nadany ośmiocyfrowy numer reklamacyjny o charakterze priorytetowym. Minęły dwa dni, a e-mail wciąż nie przychodził. W końcu zadzwonił telefon.

To nie żart

Pan Jacek relacjonuje przebieg rozmowy:

- Czy posiada pan Neostradę?

- Tak.

- Czy chciałby pan skorzystać z promocji migracji z 128 na 256 w cenie...
Nasz Czytelnik pomyślał, że to może żart. Okazało się jednak, że nie.

- Poinformowałem przedstawiciela TPSA że złożyłem taki wniosek już jakiś czas temu - opowiada. - Pan za chwile sprawdził i okazało się, że jest tak rzeczywiście.

Wtedy pracownik Telekomunikacji oznajmił, że za chwilę do pana Jacka przyjedzie przedstawiciel firmy i podpisze z nim aneks. Nasz Czytelnik zapytał, na kogo ma się powołać w razie, gdyby przedstawiciel jednak nie dotarł. W odpowiedzi usłyszał:

- Niech się pan nie przejmuje, na pewno przyjedzie.

Sam poszedł

Pracownik TPSA jednak nie przyjechał. Pan Jacek tego samego dnia ponownie zadzwonił do informacji. Usłyszał, że czas załatwiania reklamacji wynosi 14 dni i musi cierpliwie czekać.

- Promocja kończy się z końcem kwietnia. Będę zmuszony udać się osobiście do punktu i stracić czas - skarży się nasz Czytelnik. - Tak wygląda organizacja pracy i przepływ informacji w TPSA.

TP przeprasza

Pan Jacek, jak powiedział, tak zrobił. Sprawę zgłosiliśmy do biura prasowego w Poznaniu.

- Sytuacja ta nie powinna mieć miejsca - wyjaśnia Maria Piechocka, główny specjalista biura prasowego TPSA. - Klient podpisał już aneks do umowy w naszym salonie sprzedaży. Nasz pracownik, który rozmawiał z panem Jackiem przeprosił go za kłopot i niepotrzebną stratę czasu. Mam nadzieje, że nie będzie podobnych sytuacji w przyszłości, a pan Jacek już bez przeszkód będzie mógł korzystać z większej prędkości Neostrady.

polecane: FLESZ: Podział Mandatów po wyborach parlamentarnych

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3