Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Majówkowa biba na całego w Space Club w Czchowie

Majówkowa biba na całego w Space Club w Czchowie

Festiwal „Scena w budowie”. Rozkład wydarzeń na dziś i jutro

Festiwal „Scena w budowie”. Rozkład wydarzeń na dziś i jutro

Polecamy

Wylewka samopoziomująca – sprawdź, kiedy i gdzie musisz ją zastosować

Wylewka samopoziomująca – sprawdź, kiedy i gdzie musisz ją zastosować

Przed nami mecz Magda Linette - Lin Zhu w Rzymie. Gdzie i o której obejrzeć?

Przed nami mecz Magda Linette - Lin Zhu w Rzymie. Gdzie i o której obejrzeć?

Nowa kadencja Rady Miejskiej w Stargardzie rozpoczęta [ZDJĘCIA]

Nowa kadencja Rady Miejskiej w Stargardzie rozpoczęta [ZDJĘCIA]