Historia firmy Kubota
Pierwsze piankowe klapki Kubota na rzep przyjechały do Polski z dalekich Chin. Założyciele firmy, przywieźli je w wielkich torbach jadąc przez rozległe stepy Mongolii i upadłe ZSRR.
ZOBACZ TEŻ:
W ciągu kolejnych kilku lat miliony Polaków oszalało na punkcie tanich i wygodnych klapków Kubota. Gospodarcze oraz społeczne zmiany, które miały miejsce w Polsce na początku XXI wieku doprowadziły do zmniejszenia sprzedaży klapków Kubota.
Czwórka przyjaciół z Łodzi wraz z założycielami i ich synami reaktywowała w 2018 roku markę Kubota. Wprowadzono do sprzedaży nowy, skórzany model klapków – Kubota Premium. Są to klapki zaprojektowane i produkowane w Polsce, zgodnie z zasadami ruchu Fashion Revolution.
Wieści o reaktywacji Kuboty dotarły w social media do ponad 8 mln osób, napisało o niej ponad 100 portali i gazet, miały miejsce kolaboracje z Netflixem i TEDE.
Kubota przez 25 lat, podobnie jak Polska, przeszła ogromne zmiany – kiedyś kojarzona z najtańszymi, często jedynymi dostępnymi na rynku klapkami, dziś ma szansę stać się synonimem jakości made in Poland.
Kubota w Biedronce 2020
Kiedy to pierwszy raz w Biedronce pojawiły się kultowe klapki Kubota w pierwszym dniu sprzedało się ponad 70% asortymentu. Aż do teraz pozostały hitem sprzedaży za każdym razem, gdy Biedronka informuje o nich w nowej gazetce.
Klapki od 20 lutego dostępne będą we wszystkich sklepach Biedronka w cenie 24,99 zł oraz w 4 wariantach kolorystycznych: czarnym, granatowym, różowym i błękitnym, w rozmiarach od 37 do 44.
- To już kolejny raz, kiedy nasi klienci będą mieli okazje kupić klapki Kubota w sklepach naszej sieci. Poprzednia, klasyczna oferta cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego liczymy na to, że prawdziwi fani tej marki ponownie wybiorą się na zakupy, aby sprawdzić najnowszy, premierowy model. Kubota to marka, za którą kryje się długa i ciekawa historia – w ubiegłym roku obchodzono 25-lecie firmy. W Biedronce świętujemy ćwierćwiecze w tym roku, dlatego towarzyszą nam podobne emocje i cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom produkt przywołujący wspomnienia lat 90. - mówi Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w sieci Biedronka.
Strefa Biznesu: Te firmy będą zatrudniały w najbliższym czasie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?