Organizatorami akcji są: Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców oraz serwis społecznościowy HabitatON. W zamian za rozgłos i emocje, firmy budowlane przekazują niezbędne do remontów produkty oraz usługi wykonania lub/i nadzoru prac. Po trzech tygodniach o akcji dowiedziało się ponad 300 tys. osób, do projektu weszło sześć firm budowlanych.
W kwietniu i maju kibice sprawdzają zapotrzebowanie na remonty domów dziecka. HabitatON zaprasza firmy budowlane do uczestnictwa w projekcie. Do współpracy zapraszani są również studenci architektury i budownictwa, którzy mają zaplanować remonty i dodać trochę kolorów. Kolejny etap akcji to projektowania i aranżacja. Na tym etapie studenci zaprojektują przestrzeń podopiecznym z domów dziecka, używając przekazanych przez firmy materiałów budowlanych. Remonty placówek mają zacząć się jesienią.
Dużą rolę w projekcie odgrywają Stowarzyszenia Kibiców, które na swoim terenie dbają o rozgłos akcji oraz badają zapotrzebowanie placówek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?