Jubiler Terpiłowski partnerem biznesowym Pogoni Szczecin

Artykuł sponsorowany J.J.Z. TERPIŁOWSCY
Udostępnij:

Rozmowa z Jackiem Terpiłowskim

Skąd decyzja o zostaniu partnerem biznesowym Pogoni Szczecin?

Nasza rodzina jest silnie związana ze Szczecinem. Tutaj, ponad 30 lat temu, rozpoczynaliśmy swój rodzinny biznes i tu działamy do dziś. Szczecin to nasz dom. Uważamy, że Pogoń Szczecin robi wiele dobrego dla naszego regionu, więc i my chcemy zrobić coś dobrego dla klubu. Inicjatywa Biznesowej Dumy Pomorza integruje lokalnych przedsiębiorców, choć nie tylko. To duża wartość.

Od lat działamy na rynku i wiemy jak ważne w prowadzeniu biznesu są dobre relacje. Nie ukrywamy, że przekonały nas także ostatnie sukcesy klubu. Liczymy również na nowy, piękny stadion, na który Szczecin zasługuje. Sprzedając biżuterię wiemy jak ważne w życiu są chwile, które można celebrować i upamiętniać. Emocje, jakich dostarcza nam od tak wielu lat Duma Pomorza są bezcenne. Chcemy być ich częścią. Przystąpienie do programu to również forma podziękowania za nie.

Wiemy również, że przekazywane na rzecz klubu pieniądze trafiają na dobry cel. Między innymi wspierają rozwój młodych talentów. Sam mam syna, który uwielbia grać w piłkę. Z dumą obserwuje jego pierwsze sukcesy. Widzę jak ważny jest dla niego ten sport i ile dobrego wnosi w jego młode życie. Jestem przekonany, że chwile, które spędza na treningach, zaprocentują również w jego dorosłym życiu. Takie inicjatywy trzeba wspierać, dla dobra nas wszystkich. W ten sposób inwestujemy w naszą przyszłość.

Piłka nożna i biżuteria idą ze sobą w parze?

Prowadząc biznes od tylu lat, sprzedając biżuterię, tworząc jej marki i kolekcje, uważam, że emocje w biznesie są kluczowe. Usługi i produkty, które dostarczają emocji, wpływają na życie ludzi. Zmieniają je. Pogoń Szczecin to marka, która tak jak my, oferuje ludziom emocje. Chcemy, by nasza biżuteria wywoływała uczucia, dostarczała radości, wzruszeń, upamiętniała piękne chwile, przywoływała je nieustannie.

Współpraca z Pogonią Szczecin idealnie wpisuje się w nasze działania. Obie strony mogą czerpać z niej wymierne korzyści. Myślę tu nie tylko o aspekcie biznesowym, ale również korzyściach dla naszych klientów. Już teraz zastanawiamy się nad różnego rodzaju akcjami promocyjnymi. To mogą być działania, które ucieszą kibiców i pomogą im upamiętnić piękne chwile przeżyte na stadionie.

Nasza oferta jest dla wszystkich. Tworzymy kolekcja z myślą zarówno o dorosłych i dzieciach. W naszej ofercie jest wiele propozycji również dla mężczyzn. To nie tylko markowe zegarki, ale też bransoletki, sygnety, łańcuszki, zawieszki. Obserwujemy silny trend. Mężczyźni coraz częściej, w sposób bardzo świadomy, dbają o swój wizerunek. Męska biżuteria to potrzeba już nie tylko osób publicznych, związanych ze sztuką, rozrywką, ale trend ogólny, związany także z działalnością biznesową.

Biżuteria coraz częściej stanowi element działań promocyjnych. To również ciekawy temat dla naszych partnerów biznesowych, związanych z Dumą Pomorza. Jeżeli jakaś firma uzna, że mogłaby promować swoje produkty z udziałem pięknej biżuterii, zachęcamy do współpracy. Mamy wiele do zaoferowania na tym polu a przykładów na efektywne działania z udziałem biżuterii jest wiele. Razem możemy osiągnąć wiele, a co ważne, również z korzyścią dla naszego klubu i regionu.

Co jest największym atutem oferty TERPIŁOWSKI?

Jesteśmy lokalna marką, ale dzięki sprzedaży internetowej nasza biżuteria dostępna jest w całej Polsce. Istniejąc na rynku tak długo, jesteśmy marką godną zaufania. W swojej ofercie posiadamy wiele unikalnych wzorów, co nas zdecydowanie wyróżnia spośród sieciowych marek jubilerskich. To chyba nasza największa wartość. Biżuteria wyjątkowa, często limitowana, dostępna tylko u nas, tworzona z kruszców i kamieni najwyższej jakości a przy tym w bardzo atrakcyjnej cenie.

Mamy wielu stałych klientów. Każdą osobę obsługujemy indywidualnie. Posiadamy też wiele własnych marek, bardzo konkurencyjnych, które przekonują do siebie wciąż nowych Klientów. Na przykład biżuteria modułowa SAY’U – Your Charms. Zachęcamy do odwiedzenia naszych salonów. Nasze wyroby najwięcej zyskują w bezpośrednim kontakcie. Kluczowy jest ten pierwszy zakup. Klienci, którzy poznają nasze produkty i jakoś naszej obsługi, wracają i korzystają chętnie ze sklepu internetowego. Wiedzą, że zakupy u nas to dobra inwestycja w piękno.

Sklep internetowy Terpiłowski:
www.terpilowski.com.pl

Dane teleadresowe Salonów Terpiłowski:

CENTRUM – TERPIŁOWSKI
Jagiellońska 16/1 70-437 Szczecin tel. 507 012 523 centrum@terpilowski.com.pl

C.H.R. GALAXY – TERPIŁOWSKI
Aleja Wyzwolenia 18-20 70-532 Szczecin tel. 914 839 311 galaxy@terpilowski.com.pl

C.H. STER – TERPIŁOWSKI
Ku Słońcu 67 71-047 Szczecin tel. 914 869 091 ster@terpilowski.com.pl

C.H. STARÓWKA – TERPIŁOWSKI
Bolesława Chrobrego 8 73-110 Stargard tel. 918 341 156 starowka@terpilowski.com.pl

logo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Więcej informacji na stronie głównej Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie