Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jogurt w wielu odsłonach

Piotr Jasina
Sieć Yogo Factory oferuje szeroką gamę produktową opartą na unikalnych recepturach
Sieć Yogo Factory oferuje szeroką gamę produktową opartą na unikalnych recepturach
Szczecińska fabryka jogurtów Yogo Factory zgłosiła do naszego konkursu produkt oparty na tradycyjnych i naturalnych składnikach.

- Dokładamy wszelkich starań aby smak i wartości naszych produktów były oparte na tradycyjnych i naturalnych składnikach - zapewnia Piotr Boba, szef spółki Yogo Factory. - W procesie produkcji wykorzystujemy świeże mleko i naturalny jogurt. Nasz zespół tworzą ludzie będący pasjonatami zdrowych trendów żywieniowych. Każdego dnia przyświeca nam idea hasła Fresh&Healthy. Nasze produkty stanowią doskonałą alternatywę dla kalorycznych lodów, są doskonałym wyborem osób ceniących smak świeżego jogurtu jako niskokalorycznej chwili przyjemności.

Wszystkie produkty sieci Yogo Factory są tworzone i opiniowane przez specjalistów branży, dzięki czemu udaje się uzyskiwać istotną przewagę konkurencyjną na rynku. Klientami sieci są zarówno dzieci i młodzież, którzy cenią pyszne dodatki przygotowane z myślą o nich, jak i osoby w średnim i starszym wieku, dla których coraz większe znaczenie ma zdrowy styl życia.

Sieć Yogo Factory oferuje szeroką gamę produktową opartą na unikalnych recepturach. W ofercie znajdziemy wiele niskokalorycznych i beztłuszczowych produktów, m.in. jogurty mrożone, jogurty naturalne ze świeżymi dodatkami (my musli), koktajle, szejki, świeżo wyciskane soki, smoothie’ s, herbaty Bubble Tea. Oferta obejmuje również bardzo szeroki wybór świeżych dodatków oraz menu dla najmłodszych.

Dodajmy, że Yogo Factory to najdynamiczniej rozwijająca się sieć jogurterii w Polsce. Jogurty mrożone zawierają 2/3 naturalnego jogurtu i 1/3 niezbędnych komponentów a lody produkowane są z pełnego mleka. - Sukces produktów sieci to efekt wieloletnich doświadczeń i pracy na najwyższej jakości składnikach jak i niesłabnącej chęci dążenia do doskonałości - podkreśla Piotr Boba, prezes spółki Yogo Factory. - W odróżnieniu od firm konkurencyjnych jogurty z Pomorza są tworzone w oparciu o naturalne składniki dlatego są lekkie, zdrowe, dostarczają białko, wapń i witaminy.

- Uczestnictwo w plebiscytach to przede wszystkim doskonała akcja promocyjna jak również szansa na większą rozpoznawalność marki - przyznaje prezes Yogo Factory. - Dużą skuteczność reklamy gwarantuje fakt iż promocja plebiscytu tak jak w przypadku Nasze Dobre z Pomorza odbywa się nie tylko na łamach „Głosu” ale także w internecie, dzięki czemu mamy możliwość zaprezentowania swoich produktów szerszej liczbie potencjalnych klientów nie tylko w regionie. Kolejnym atutem jest możliwość zapoznania się z ofertami pozostałych firm biorących udział, nawiązania nowych kontaktów, współpracy.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Jogurt w wielu odsłonach - Głos Koszaliński

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński