Jest poślizg w remoncie dworca, ale prace zmierzają ku końcowi [ZDJĘCIA]

Marek Jaszczyński
Marek Jaszczyński
Prace miały zakończyć się do końca 2019 roku. Według najnowszych zapewnień inwestora obecny etap modernizacji stacji Szczecin Główny ma zakończyć się w połowie marca tego roku.

Jak zapewnia nas inwestor PKP PLK wszystkie prace na stacji planowane są do połowy marca.

- Modernizacja stacji Szczecin Główny przebiega obecnie w dobrym tempie. Wkrótce dla podróżnych dostępne będą już wszystkie zmodernizowane perony. Ostatnie prace toczą się na peronie nr 4 - mówi Radosław Śledziński z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Przypomnę, że platforma została wydłużona, zamontowana została na niej winda ułatwiająca dostęp do kolei osobom mającym trudności z poruszaniem się. Powstała również odpowiednio wyprofilowana pochylnia od strony ul. Czarneckiego, są nowe zadaszone schody prowadzące na kładkę nad torami.

Zobacz również: Dworzec PKP w Szczecinie: Wiemy, co będzie znajdowało się w dawnej sortowni! [ZDJĘCIA]

Dworzec PKP w Szczecinie: Wiemy, co będzie znajdowało się w ...

Obecnie na stacji prowadzone są już ostatnie prace wykończeniowe. Wykonawca układa m.in. nowy chodnik prowadzący do przebudowanej kładki łączącej ul. Czarneckiego z ul. Kolumba.

Inwestycja jest kontynuacją modernizacji stacji w latach 2014 - 2016, prowadzonej wspólnie z PKP S.A. Jej zakres obejmował wtedy przebudowę kompleksu budynku dworca, budowę kładki nad peronami nr 1, 2 i 3 łączącej ul. Owocową z dworcem oraz modernizację peronów nr 1 i 4, z budową nowej wiaty na peronie nr 4.

ZOBACZ TEŻ:

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego wartość to około 60 mln netto. Kwota dofinansowania wynosi około 51 mln zł netto.

ZOBACZ WIĘCEJ: Przebudowa dworca PKP w Szczecinie. Jest poślizg. Kiedy koniec? [ZDJĘCIA, WIDEO, WIZUALIZACJE]

Przebudowa dworca PKP w Szczecinie. Jest poślizg. Kiedy koni...

Przebudowa dworca PKP w Szczecinie cz. II. Co się zmieni? I ...

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

obwodnica Wałcza wstydem Szczecina- dawne nikt mnie tak nie rozbawil. A wracając do kładki nad peronem 3 ma taki mankament że na całej długości przy podłodze zrobili kratkę wentylacyjną. Często przy kładce staje lokomotywa manewrowa Fablok z silnikiem diesel'a i cały wyziew z komina zbiera się w kładce. Także jak widzicie lokomotywę spalinową przy kładce nie iźcie ją, bo jest zagazowana

z
zgroza

zatrudnic chinczykow i w tydzien bedze dworzec,a koszty m-cy remontowania zwroca sie szybko

f
fin

Nie wiem czy już na Euro 2012 zaczeli pierwsze prace modernizacyjne.???? Ogólnie nie ma co narzekać. Wygląda lepiej jak było. Wiadomo , gdyby zaczynali od zera są większe możliwości.

G
Gość

Dworzec PKP nie należy do miasta :)

Nie ma zimy i jeszcze mają opóźnienie? Masakra.

A ogolnie to br[orbaźliwe] ten dworzec - taki koszmarek!

G
Gość

https://youtu.be/WJWp2_PXU6Q

K
Krytyk Społeczny

To jest kolejna ( po Arkońskiej,obwodnicy Wałcza,oraz węźle Rzeźnica ) inwestycja wstydu dla miasta.To pudrowanie dworca w Szczecinie przejdzie do historii.Odświeżanie dworca zaczęto w 2014 roku.Mamy w tej chwili 2020 rok !!!! W tym czasie w wielu innych miastach powstały od podstaw dworce i dawno zostały oddane. W Szczecinie jak widać szczęścia do wykonawców nie mamy,ciągle zabierają się za nie firmy krzak,wydmuszki i łupią nas podatników z publicznej kasy przy biernej postawie władzy,która w tym procederze bierze pośrednio udział przyzwalając na budowlaną patologię w mieście i regionie.

Dodaj ogłoszenie