Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak zadowolić majówkowego klienta?

Maciej Badowski AIP
Najlepsze hotele prześcigają się w ofertach, które mają zadowolić ich gości i sprawić, że będą chcieli do nich wrócić i polecić innym.
Najlepsze hotele prześcigają się w ofertach, które mają zadowolić ich gości i sprawić, że będą chcieli do nich wrócić i polecić innym. Damian Kujawa
38 proc. kobiet oczekiwałaby minibarku ze zdrowymi przekąskami, co czwarty urlopowicz chętnie spróbowałby, pod okiem profesjonalnego kucharza, gotowania lokalnych potraw, a blisko co dziesiąty ankietowany skorzystałby z katalogu z erotycznymi zabawkami dostępnymi w hotelu – wynika z ostatnich badań. Czego jeszcze oczekują klienci podczas urlopów?

Najlepsze hotele prześcigają się w ofertach, które mają zadowolić ich gości i sprawić, że będą chcieli do nich wrócić i polecić innym. Z badań wynika, że turyści widzą jeszcze sporo obszarów do zagospodarowania i wzbogacania oferty usługowej hoteli. Czego oczekują klienci odwiedzający hotele, jakimi usługami raczej nie byliby zainteresowani goście, sprawdził serwis do opiniowania obiektów noclegowych na całym świecie – HolidayCheck.

Zdrowe przekąski

Powiedzenie, że odchudzanie zaczyna się od kolejnego poniedziałku albo po wakacjach, powoli staje się nieaktualne. Okazuje się, że dietę chcemy trzymać także na urlopach. Już co trzeci ankietowany zwraca uwagę na nawyki żywieniowe podczas wyjazdów poza miejsce zamieszkania. Badane osoby chętnie widziałby minibarek hotelowy ze zdrowymi przekąskami. Zamiast orzeszków, chipsów i alkoholu, wolałyby owoce, smoothie czy warzywa. Taka usługa spotkałaby się z dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród kobiet – aż 38 proc. pytanych pań byłoby zadowolonych z takiego rozwiązania. Również panowie coraz częściej dbają o zdrowie i 26 proc. z nich poparło ten pomysł.

Hotel od zaplecza

26 proc. ankietowanych turystów chciałoby spróbować gotowania lokalnych potraw. Zarówno pod okiem profesjonalnego kucharza, jak i w domu miejscowej rodziny – podróżnicy chętnie chcą poznawać kulinarne nowości i smaki z miejsc, które odwiedzają. Interesująca dla turystów byłaby wycieczka na zaplecze hotelowe i poznanie tajników takiej pracy. 23 proc. ankietowanych osób chętnie dowiedziałaby się jak wygląda zarządzanie obiektem hotelowym czy wydawanie posiłków na dużą skalę. Osoby starsze, powyżej 55 roku życia (27 proc.) szczególnie chciałyby zwiedzić hotelową pralnię, kuchnię czy piwnice.

Zakupowy asystent i wypożyczalnia ubrań

Osobisty asystent do spraw zakupów, znający najlepsze sklepy w mieście, tabele rozmiarów, najnowsze trendy mody jest według badań HolidayCheck jak najbardziej pożądany. 21 proc. ankietowanych kobiet i 16 proc. mężczyzn chętnie skorzystałoby z pomocy takiego profesjonalnego doradcy przy urlopowych zakupach. Dla 9 proc. turystów, którzy nie lubią pakowania i noszenia bagaży, idealnym rozwiązaniem byłaby hotelowa wypożyczalnia ubrań. Stroje na wiele okazji: na plażę, wycieczki, wieczorne wyjścia, czy wizyty w restauracji – dzięki temu podróżni nie musieliby myśleć o pakowaniu i strojach na różne okazje.

Fotograf w cenie

Mimo, że smartfony z możliwością robienia dobrych zdjęć towarzyszą nam nieustannie, a selfie to praktycznie codzienność, jednak 17 proc. turystów chętnie widziałoby usługi fotograficzne w cenie hotelu lub zorganizowanej imprezy. 29 proc. podróżujących pomiędzy 18 a 24 rokiem życia, byłoby zainteresowanych obecnością fotografa na zorganizowanych wycieczkach.

Zabawki dla dorosłych

Obok karty dań z ofertą roomservice, ankietowani turyści widzieliby także katalog z erotycznymi zabawkami dostępnymi w hotelu. Pomysł ten najbardziej przypadł do gustu panom – 8 proc., panie chęć skorzystania z tego typu usługi potwierdziły jednie w 1 porc.

Pakowanie, pocztówki i kontrola trzeźwości

Mimo odpoczynku i błogiego lenistwa są sprawy, które urlopowicze wolą zrobić sami. Tylko 9 proc. badanych pozostawiłoby pakowanie po kończącym się urlopie pokojówce. Wypisywanie kartek pocztowych do najbliższych, podróżujący także wolą pozostawić sobie, niż zlecić pracownikowi hotelu – tylko 4 proc. turystów skorzystałoby z takiej możliwości. Najmniejszym zainteresowaniem, tylko 3 proc. ankietowanych, cieszyłaby się usługa polegająca na zaprzestaniu podawania alkoholu tym turystom, którzy po wypiciu wcześniej zadeklarowanej ilości drinków, mieliby dalej bawić się przy bezalkoholowych napojach.

Obejrzyj wideo:

Wrócił temat likwidacji PIT oraz ZUS. Posłuchaj co proponują eksperci

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Jak zadowolić majówkowego klienta? - Strefa Biznesu

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński