Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internet też medium

mdr, 13 września 2004 r.
W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej "Internet też medium", którą prowadzi Interactive Advertising Bureau Polska, serwis internetowy www.tezmedium.pl odwiedziło ponad 50 tys. osób.

Celem kampanii edukacyjnej "Internet też medium" jest wskazanie zalet internetu, ale i też budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Jest to też pierwsza akcja edukacyjną, która pojawiła się w Polsce w internecie.

Według szacunków IAB Polska, do zakończenia pierwszego etapu (20 września br.) z serwisem zapozna się ponad 100 tys. użytkowników. Rosnące zainteresowanie skłoniło organizatora kampanii do rozpoczęcia prac nad jego rozbudowa.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński