Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Grupa Polska Press awansowała do pierwszej czwórki polskich grup wydawniczych, wyprzedzając Grupę Agora

red
Siedziba Polska Press w Warszawie
Siedziba Polska Press w Warszawie archiwum
Serwisy internetowe POLSKA PRESS GRUPY znalazły się na 4. pozycji w ranking głównych polskich grup wydawniczych w cyklicznym raporcie Polskiego Badania Internetu Mediapanel za maj 2022 roku, wyprzedzając media Spółki Agora pod względem ilości Realnych Użytkowników portali online.

"Systematyczny wzrost zainteresowania treściami publikowanymi w naszych serwisach internetowych stanowi namacalny dowód na zasadność wprowadzanych zmian oraz inicjowania kolejnych nowych projektów zorientowanych na jeszcze większą eksplorację rynku mediów internetowych. Obecnie pracujemy nad szeregiem projektów z obszarów technologii i mediów, które wprowadzą Grupę na kolejny etap rozwoju, czyniąc ją zdolną do konkurowania z największymi graczami rynku medialnego. Wszystkie tego typu dzialania są możliwe, bowiem zbudowaliśmy zgrany zespół świetnych specjalistów z różnych branż, którym jestem bardzo wdzięczny za prowadzenie procesu transformacji naszej organizacji. W naszej strategii stawiamy na silne media regionalne oraz ciekawe pod względem treści serwisy tematyczne oraz branżowe, a także na technologię wspierającą biznes. Skala naszych działań ma odzwierciedlenie w wynikach popularności naszych serwisów, co bardzo nas cieszy, ale jestem pewien, że kolejne tego typu sukcesy są jeszcze przed nami" – mówi Tomasz Przybek, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.

Media Polska Press wygenerowały w okresie badania PBI wynik niespełna 18 milionów Realnych Użytkowników (Mediapanel 05/2022: 17 930 970 RU).

"To niewątpliwy sukces, który nie byłby możliwy bez ogromnej pracy i zaangażowania redaktorów naczelnych i dziennikarzy naszych tytułów – serwisów regionalnych i portali Nasze Miasto. Dołożymy wszelkich starań, aby ten trend wzrostowy utrzymać; przed nami kolejne wyzwania" – mówi Dorota Kania, Członek Zarządu i Redaktor Naczelna Polska Press Grupy.

W poprzednich badaniach Mediapanel serwisy internetowe Polska Press Grupy wyprzedzały media konkurencyjnej Agory pod względem ilości wyświetleń stron (parametr Views), natomiast w maju wzrostowy trend popularności serwisów online PPG został potwierdzony również parametrem RU. W bieżącym badaniu serwisy Polska Press Grupy plasują się w czołówce mediów internetowych, z czego wszystkie grupy wydawnicze notujące wyższe wyniki są mediami o charakterze ogólnopolskim, w przeciwieństwie do Polska Press budującej swoją pozycję w oparciu o dominującą obecność w regionach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Grupa Polska Press awansowała do pierwszej czwórki polskich grup wydawniczych, wyprzedzając Grupę Agora - Głos Koszaliński

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński